Moderator: Redaktörer
Max_Headroom skrev:Köp det här technicssteget:
Haakan_W skrev:engeLhoLm audio deLo!!
Prelo och Delo är för och främst aktiva delningsfilter. Prelo inkluderar även ett fjärrkontrollerat försteg. Därför kan du som kund kan välja efter din egen situation: har du redan ett kompetent försteg väljer du Delo, saknar du försteg är det Prelo som gäller. Vad gäller filterdelen är dom identiska!
screen skrev:
Haakan: Din text ser något onykter ut, eller har du problem med datorn?![]()
screen skrev:Lobachevsky: Varför inte köpa en beggad 2105:a då, eller kanske en ny 1907:a så får du preout + en himmlans massa möjligheter i framtiden. Och detta utan att det kostar skjortan, det måste väl vara ett vettigt allternativ eller?
Jara skrev:Håller med Jeppe.. Jag är riktigt nöjd med mitt Holographic Audio Pre25. Kan du leva med att den saknar fjärr?
eLLEr om jag trycKer ner caps just på K och L så Kan jag göra dom små k l men det är ju jobbigt
Lobachevsky skrev:Sentec har jag läst en del om, men inte sett säljas i någon annons tror jag.
Jag blev erbjuden att köpa en Mark Levinsson no28 för 10000:- men det känns lite mycket eftersom jag inte alls har någon koll på om den är bra.
Max_Headroom skrev:10000 för det är ju nästan gratis! Jag hade kunnat köpa det bara för utseendet och ställt det i hyllan! Visserligen är det väl en Madrigal-konstruktion (dvs inte ett "äkta" Mark Levinson) men ändå förbannat bra. Den enda annons jag hittar på det nu ligger på 2500£. Ca 32000 kr, alltså...
CalleG skrev:Nu är jag ful och gör reklam för något jag håller på att sälja men jag köpte mitt Musical Fidelity A3CR av en kille som hade väldigt lik kringutrustning som du har. Ino piP och, har jag för mig, NAD-steg och Pioneer-DVD. Han var med i LTS - tyvärr minns jag inte hans namn
Du hittar min annons här: http://www.hifimagasinet.com/annonsDetalj.asp?annonsID=10379
Jag har varit helnöjd med både kvalitet och ljud, säljer pga ommöblering och platsbrist.
Lobachevsky skrev:Max_Headroom skrev:10000 för det är ju nästan gratis! Jag hade kunnat köpa det bara för utseendet och ställt det i hyllan! Visserligen är det väl en Madrigal-konstruktion (dvs inte ett "äkta" Mark Levinson) men ändå förbannat bra. Den enda annons jag hittar på det nu ligger på 2500£. Ca 32000 kr, alltså...
Lite historik från eBay visar att det har sålts för runt 10000-12000 kr, men i alla fall, är det verkligen så bra?

Lobachevsky skrev:Det lutar åt ett begagnat NAD C160 istället. Jag vet inte om det spelar så stor roll att det är samma märke som 208:an men priset var i alla fall OK. CalleGs Musical Fidelity A3CR såg trevligt och gediget ut men jag känner inte att jag tillräckligt mycket koll på de dyra förstegen för att köpa ett just nu.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster