Moderator: Redaktörer
Nefilim skrev:Jag förstår inte varför så många blir irriterade av #blåljusen#! ?
Affald skrev:Nefilim skrev:Jag förstår inte varför så många blir irriterade av #blåljusen#! ?
Inte! då kan du skratta dig lycklig
Men varför jag gör det är för att den lyser så jävla intensivt & letar sig rätt in i ögonen även snett framifrån![]()
Som att sitta mittemot ett helljus en hembiokväll, pröva det & kom tillbaka med ditt resultat, he hee.
Strauss skrev:Vad du än gör så sälj inte dina slutsteg alltså. Dina Klipsch kommer inte att låta speciellt bra annars.
Birger skrev:Själv tycker jag att Denon är som att käka sushi (apråpå en annan tråd) utan att ha någon som helst sås till.
Aptrista..
Martin skrev:Bill50x: Ärligt talat. Jag tror detta egentligen är en slags icke-diskussion. Om man skulle ställa upp en lämplig Denon brevid en valfri Linn så tror jag inte många skulle kunna peka ut vilken som är vilken bara på ljudet. Inte det att det inte skulle gå att höra skillnad men jag misstänker att de ljudskillnader som folk ettiketterar på apparattillverkare i sitt sinne inte stämmer så bra på hur apparaterna i själva verket låter i praktiken.
Nefilim skrev:Strauss skrev:Vad du än gör så sälj inte dina slutsteg alltså. Dina Klipsch kommer inte att låta speciellt bra annars.
Jag är själv även tveksam nu till att sälja dem. Jag har ingen erfarenhet av hembioreceivrar, så en annan fråga är. Kan man använda en sådan som försteg?
Man har ju som jag förstår större valmöjligheter med en sådan, såsom ett flertal digitala in-och utgångar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster