Moderator: Redaktörer
Svante skrev:Elfa...?
Undrar förresten hur sladdar som det inte går ström i ser ut. Är det de där optiska, kanske?
LEXrasta skrev:Svante skrev:Elfa...?
Undrar förresten hur sladdar som det inte går ström i ser ut. Är det de där optiska, kanske?
Vad menar du?
Svante skrev:LEXrasta skrev:Svante skrev:Elfa...?
Vad menar du?
Nej, förlåt om jag var dum, jag bara hakar mig på ordet "strömsladd", jag menar det går ju ström i nästan alla sladdar.
Men nog måste väl Elfa ha något som passar? Jag vet inte vad som sitter där, sitter sladden fast i apparaten, eller sitter det en kontakt där?
tvett skrev:Ölflex är snygg transparant. Smidigare än vanlig strömkabel.
Strykjärnskabel är rätt snyggt till din Marantz annars.

tvett skrev:Jag säger det igen.... tygklädd strykjärnsladd
Ragnwald skrev:Denna kör jag på samtliga apparater.
Samma som du själv visade tidigare, fast med färdiglödd väggpropp.
http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?l ... 014971.htm
Varning, anslut inte jorden (gul/grön) till förstärkarhöljet, om det inte var så tidigare.
Ragnwald skrev:Till slutsteget 1,0
dimitri skrev:Nu när Danne har fått råd och bestämt sig så kan jag komma med mina 2 groszy:
Svarta kablar låter bättre än vita. Jag skojar inte. Skulle välja en svart kabel före en vit åtta dagar i veckan. Det är löjligt, jag vet, jag kan inte hjälpa det.
dimitri skrev:Jag skojar inte. Skulle välja en svart kabel före en vit åtta dagar i veckan. Det är löjligt, jag vet, jag kan inte hjälpa det.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster