Och det är ju inte långt att åka heller
http://www.valutronic.se/sq-50.html
Tacksam för alla synpunkter
Moderator: Redaktörer
Sanny_X skrev:Jag, Mike34 o Hetsporren var där.... de är faktiskt.se billiga.
djberndt skrev:tycker att det verkar vara ganska mycket repsamstuk över de där valutronic..
Jocke skrev:De där basarna är helt ok. Visst - de kan inte jämföras med mina SS8546 och om man inte gillar polypropylen ska man nog söka något annat! har inte lyssnat på de här konstruktionerna men har själv haft planer för det elementet. Det står fortfarande en hel låda sådana på vinden om någon vill göra egna erfarenheter!
/Jocke
Brickman skrev:Detta är ju typisk sunk-fi.![]()
Fast ok, dom kostar ju inte en förmögenhet.
LEXrasta skrev:Min kompis köpte ett par för ett tag sedan vi spelade dom hemma hos mig det lät helt ok för det priset.Men jag skulle nog rekomodera dig att bygga dom själva,min kompis bad killen i butiken limma ihop dom och det blev inte så bra.Efter lite närmare granskning så hittade vi springor där man kunde stoppa in en bit papper ett par cm in i högtalarenvilket kanske inte e helt bra
![]()
/Danne
LEXrasta skrev:Min kompis köpte ett par för ett tag sedan vi spelade dom hemma hos mig det lät helt ok för det priset.Men jag skulle nog rekomodera dig att bygga dom själva,min kompis bad killen i butiken limma ihop dom och det blev inte så bra.Efter lite närmare granskning så hittade vi springor där man kunde stoppa in en bit papper ett par cm in i högtalarenvilket kanske inte e helt bra
![]()
/Danne
Sanny_X skrev:Jocke
Har du läst vad jag skrivit?
tvett skrev:
Frodrak. Hmm.. någon tanke bakom? Och hur limmar du ihop två plana ytor med väv mellan utan massa massa lim?
BengtO skrev:Förmodligen skulle vissa medlemma skriva samma sak om t.ex AP Black Diamond om dom kostade hälften.. Vilket dom knappt är värda
Frodrak skrev:Är det troligt att de låter bättre än det jag har?Proson
Reality 66.......
Hetsporren skrev:Frodrak skrev:Är det troligt att de låter bättre än det jag har?Proson
Reality 66.......
Har tyvärr aldrig hört dina 66:or, så jag vet inte.
Användare som besöker denna kategori: Doofus och 14 gäster