Har tittat lite på XTZ 99 W12 å en beggad acebass2 kan det vara något å ha? Jag vore tacksam för tipps på bra subbor till billiga pengar vill helst inte lägga mer än 3-4000kr. Blir jag bara av med den gammla subban så blir det uppgradering
Moderator: Redaktörer
dwain1 skrev:har just nu en audio pro B1.28 som är ca tre månader gammal å i toppskick som jag tänkte sälja. den låter riktigt bra å med under bar djupbas men jag vill ha ännu mer tryck. Finns det en billig subwoofer nytt som beggat som kan ge mig både djupbas tryck å hyffsade snabbhet?
Har tittat lite på XTZ 99 W12 å en beggad acebass2 kan det vara något å ha?
Jag vore tacksam för tipps på bra subbor till billiga pengar vill helst inte lägga mer än 3-4000kr. Blir jag bara av med den gammla subban så blir det uppgradering
dwain1 skrev:som jag sa tidigare jag tänkte sälja min subba å sedan köpa mig en annan. jag har inte råd å köpa en annan om jag inte säljer min gammlaÅ eftersom jag vill ha lite mera tryck så tänkte jag köpa en st xtz eller dylikt för pengarna som jag får för min audiopro
Callisto skrev:Jag rekomenderar dig att spara tills du får råd med en riktigt bra sub.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster