Moderator: Redaktörer
BengtO skrev:Main-in? Du menar analoga 5-7.1-ingångar? Harman/Kardon har det på vissa.. Kallas väl "Analog 6ch input" eller nåt sånt..
BengtO skrev:Main-in? Du menar analoga 5-7.1-ingångar? Harman/Kardon har det på vissa.. Kallas väl "Analog 6ch input" eller nåt sånt..
niklas skrev:BengtO skrev:Main-in? Du menar analoga 5-7.1-ingångar? Harman/Kardon har det på vissa.. Kallas väl "Analog 6ch input" eller nåt sånt..
Nej, det menar jag inte. Jag menar delbart för- och slutsteg för alla kanaler. Eller främst för frontarna egentligen...
Analog 7.1 in har nästan alla, det behöver man inte fråga på ett forum efter...
Dynamic skrev:Harryup skrev:Vad är det du vill göra egentligen?
kanske 2-delat system där man kan använda inbyggda slutsteget för att driva tex toppsystemet...
?
Dynamic skrev:Duger inte en Nad då? problemen på förra årets modeller med brus är ju tydligen fixat nu.
Wolfie skrev:McIntosh MHT 200 har annars den funktionen du söker... O rätt kraftiga inbyggda slutsteg också. Fast den kostar förstås en rätt rejäl slant (93 lakan).
paa skrev:Eller en Rotel RSP-1068 kanske, tillsammans med separat flerkanalsslutsteg?
niklas skrev:Det är ett surround-försteg. Dennas funktion kan fyllas av vilken som helst surroundreceiver som har pre-out för alla kanaler. Det jag är ute efter är just att använda de inbyggda slutstegen, men inte allt annat mumbojumbo som finns inbyggt, tex det flacka delningsfiltret.
Men visst, det skulle säkert bli en kanonlösning, om än något dyr.
niklas skrev:Det verkar som att du har tänkt till ang. detta Dynamic...![]()
Men hur fasen kopplar man för att få till det?
niklas skrev:
Dynamic, vilken NAD har du?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster