Moderator: Redaktörer

Nefilim skrev:Jag har haft Canton RC-L som jag ofta saknar.![]()
I tyskland är de billiga nu!
Hetsporren skrev:Nefilim skrev:Jag har haft Canton RC-L som jag ofta saknar.![]()
I tyskland är de billiga nu!
800 euro per par är visserligen prisvart men inte särskilt billigt med tyska mått mätt, de har kunnats köpa ännu billigare på olika ställen och det kanske gäller även nu? Saknar oxå Canton Ergo RC-L ibland.
Grahnbarr skrev:Nu har vi handlat högtalare, blev ett par Heco Celan 500. Riktigt snygga och bra ljud var det med.
Grahnbarr skrev:Nu har vi handlat högtalare, blev ett par Heco Celan 500. Riktigt snygga och bra ljud var det med.

Grahnbarr skrev:Jag försökte allt få han att köpa carlsson men han tyckte inte dom var så snygga
Grahnbarr skrev:jag försökte allt möjligt, men han var en svårövertalad jäkel
Grahnbarr skrev:Haha, ja jag vet.. Och han tyckte Marantz-stärkaren var ful oxå. Ingen koll alls
Vee-Eight skrev:Grahnbarr skrev:Jag försökte allt få han att köpa carlsson men han tyckte inte dom var så snygga
Skall han stirra på dem eller lyssna på musik?![]()
BengtO skrev:Men det e ju faktiskt inte osant.. Skulle Carlsson allena vara snyggast o vackrast i världen skulle väl hela Sverige (och världen) oxå åka omkring i Volvo 745:or då de oxå är bäst i det de är skapta för..
Vee-Eight skrev:Begagnade Carlsson oa52.3 borde passa i budget.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster