Moderator: Redaktörer
housemicke skrev:... det ska kunna köras obalanserat utan några problem.
vad finns det att välja på?
housemicke skrev:jag kan ta balanserad signal från min mixer men hur gör man med slutsteg mm när det bara är rca-ingångar på dom, finns det nån sorts adapter eller liknande? vad behöver man för att kunna använda ett balanserat filter till obalanserade slutsteg?
Tycker det är tragiskt att det finns så få vettiga filter att köpa "över disk".
Nagrania skrev:Tycker det är tragiskt att det finns så få vettiga filter att köpa "över disk".
Vad menar du med det? Jag anser att man får väldigt mycket för pengarna om man köper ett från Behringer. Vad är det så får dig att tro att Delo och Ino är mycket bättre än andra? Möjligen är Delo snyggare. Delo & Ino som exempel har fast delning vilket då gör att det inte finns plats för experiment med olika delningsfrekvenser. Jag vet inte heller om någon annan har delay förutom de som är mycket dyrare å då blir det ju dBx 260.
Problemet med Sentec som jag minns det är att om man vill ändra någon delningsfrekvens måste man gå in och löda i burken.
56-serier på kondingar är rätt ovanliga. Jag har inte fått tag i ngn än till min EC9
Vee-Eight skrev:Det värsta med sentec ec9 är att det krävs 560 mikroF-kondingar (har jag för mig) för att modda korten för 80 Hz delning. 56-serier på kondingar är rätt ovanliga. Jag har inte fått tag i ngn än till min EC9.
Morello skrev:Vee-Eight skrev:Det värsta med sentec ec9 är att det krävs 560 mikroF-kondingar (har jag för mig) för att modda korten för 80 Hz delning. 56-serier på kondingar är rätt ovanliga. Jag har inte fått tag i ngn än till min EC9.
Där minns ni garanterat fel.Kondingarna i LP- och HP-filtret är i storleksordningen 1 µF.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster