Olika tips på vad som finns, inte vilket som är det absolut mest ofärgade som finna att hitta
Moderator: Redaktörer
Haakan_W skrev:JockScott skrev:Johan_Lindroos skrev:Rotel RB-1095 är bland det bästa man kan få tag på.
Har en kanal för lite.
du frågade efter 4-6kanaler och 1095 har 5st ?
behöver 4 el 6 kanaler för aktiv drivning.
Johan_Lindroos skrev:Ja det har ju 4. Då får du en över. Allt handlar väl om till vilken kostnad man kan få totalt önskat antal kanaler med bra kvalitet.
Sedan JockScott, tycker jag att din sista mening i första inlägget är ganska meningslös. Eller du kanske inte vill ha något bra alls, verkar det som.
Johan_Lindroos skrev:Köp vilket skit som helst då om du inte är intresserad.
Jag skulle kunna ge dig ett tips på ett anna t fyrkanaligt steg men tappade lusten.
Johan_Lindroos skrev:P.S. Jag har i alla fall inte pratat om mätdata. D.S.
JockScott skrev:Johan_Lindroos skrev:P.S. Jag har i alla fall inte pratat om mätdata. D.S.
Det är underförstått..jag har funnits på forum i många år. Har läst det mesta om vad ex. du förespråkar. Jag säger inte att du har fel, jag har andra krav helt enkelt.
besan skrev:köp ett gäng http://www.hificonsult.se/index.php?menuid=008,009
för det sa någon var skitbra är jag säker på ....
sen skall du läsa http://www.hificonsult.se/index.php?menuid=006,007 för det har också någon sagt stämmer så läs noga...
när du läst och kollat på bilder tillräckilgt länge så vet man nästintill allting och behöver inte någon annas hjälp utan bara att tjacka...
det viktiga är att ingen del i anläggningen går på mindre än 70k/st
//jonas
Det svar du fick verkade du inte tycka om och jag tappade därför lusten att bidra.
Eller så är dina krav på HiFi-apparatur extremt låga, ingen kan heller veta vad du vill ha utan att ha gjort ett besök hos dig, och då är det ju ändå ingen mening att fråga på forum.
Lust skrev:Helt OK, men förstår inte var all onödig taggtråd kommer ifrån på den här sajten.
Fick ni inget ikväll?
MP skrev:Lite mer taggtråd:
Den här tråden borde flyttas till köpråd.
Johan_Lindroos skrev:Äppäpp! Akta dig för att sväva ut från ämnet! Du nämnde något att steget skulle kunna vara bra. Sådant vill vi inte veta av i denna tråden. Det kan ju handla om att det mäter bra (hemska tanke) , eller t.o.m. att det låter bra (fy).
Användare som besöker denna kategori: Doofus och 14 gäster