Moderator: Redaktörer
wilhelm-tell skrev:Hade inte du en NAD C340? Den borde väl spela i samma liga som NAD C352...
Pinnick skrev:du har ju frågat förut och gett folk stryk som viljat vara snäll och gett sina bästa mest genomtänka tips.
Naqref™ skrev:OlA-68 har en c272+ försteg

meanmachine skrev:Jag skulle rekommendera Acurus A-250 helt seriöst. Detta är det steg som totalt sett impat mest på mig av allt jag hört enligt PP. Helt sjukt vad detta levererar. 2x250w i 8ohm.
Detta steg brukar gå beg för runt 3-4500:- vilket är ett bargin.
i skrev:Har för mig att det är testat (i Stereophile ?) med 2x380W i 8 ohm.
verdad skrev:Jag använder Advance acoustic MAP 305 till mina piPs, och tycker att det fungerar rätt så bra. Man får ju också betänka pris och prestanda.
men för de pengarna så tycker jag nog att jag måste gå upp i pris betydligt för att få något liknande.
Advance acoustic är likadan förstärkare som XTC, har samma specar. med den fördelen att XTC är något billigare. Jag köpte dock min som ett demoex och betalade inte så mycket.
Det skiljer också på så vis att XTC har digital visning medans AA har VU mätare.
Rydberg skrev:En Bryston 100B-SST integrerad med DAC-optionen till skulle jag nog köpt. Kostar förvisso en hel del men om man håller ögonen öppna på Audiogon så kommer nog en 230V så småningom.
Magnusjohansson skrev:Är det bara jag som tycker att grejerna som generellt rekommenderas är dyra i förhållande till högtalarna.
Klart det är roligt med en grym stärkare men det är enligt min åsikt knappast där man skall lägga pengarna för att få bästa ljud per krona.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 19 gäster