Moderator: Redaktörer
meanmachine skrev:Beggad cdfix
Mayro skrev:meanmachine skrev:Beggad cdfix
fy....hualigen.. "Ulf" och jag köpte en sådan förut då dom kom och
Och det var en liten anorektisk steril elaking den lilla rackaren..
Den avyttrades blixtsnabbt bort..hoppas köparen förlät oss...![]()
Edit
Många anser dom ju jättebra iofs. Så lyssna själv är väl bäst som vanligt..
Richard skrev:Mayro skrev:meanmachine skrev:Beggad cdfix
fy....hualigen.. "Ulf" och jag köpte en sådan förut då dom kom och
Och det var en liten anorektisk steril elaking den lilla rackaren..
Den avyttrades blixtsnabbt bort..hoppas köparen förlät oss...![]()
Edit
Många anser dom ju jättebra iofs. Så lyssna själv är väl bäst som vanligt..
Designmässigt blir det ju en fullträff med cd-fix.
Och gillar man det något färgade ljudet så sitter det hela som en smäck!
Edit: Denon:s dvd 1730, helt ofärgande enligt LTS och Carlsson planet. Går att köpa dessutom, 1795:-.
Komplettera med Denon AVR 1507 för 2495:-, helt transparent enligt Carlssonplanet, vilket jag kan understryka ( har en själv numera ).
Sälj satgrejjorna och skaffa bättre högtalare- eller, köp skivor.
Hetsporren skrev:En beggad Rega Jupiter gick för under 5000 kr i våras, en sån kanske vore kul? Eller en Rega Planet 2000?
meanmachine skrev:En yamha på amlipix vilker designkrasch.Lite stil får det väl vara.
OlA-68 skrev:Nya densen B-420 en fantastisk spelare finns i svart och i silver det e bara att välja
satan i gatan vad bra den cdspelaren låter
Olle skrev:Jag har en S.A.T Amplifix och Oa-12. Undrar nu vad för Cd spelare som skulle kunna funka bra med denna kombination? Budgeten ligger på 5000:- Och jag handlar helst Beg (har inte bråttom) men kan tänka mig att köpa nytt men då skall det vara riktigt prisvärt. Hoppas få lite tips.
mvh. Olle
Mayro skrev:jag skulle innan köp av cd fix ELLER vincent ta mig en rejäl lyssning först... Det är mitt råd
Ragnwald skrev:OlA-68 skrev:Nya densen B-420 en fantastisk spelare
Vem säljer dessa då ? Har du en själv ?
OlA-68 skrev: det kacklet om att det skule vara en dussinvara som utgår titt som tätt...
Bladelius skulle nog inte nedlåta sig till det
det är en jättebra cdspelare.
en nackdel är dock att cd-n och förstärkaren har inte samma diplayfabrikant så det är lite olika nyans i det gröna
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] och 19 gäster