Moderator: Redaktörer
millow skrev:Av Monitor Audio har jag bara hört RS8an än så länge och tyckte det lät bra men inte super, ska lyssna på RS6 måndag tänkte jag och se om jag tycker den är mer prisvärd.
Kribban skrev:Varför inte ett par piP
Hetsporren skrev:Kribban skrev:Varför inte ett par piP
Varför inte ett par piPs?![]()
http://www.hifimagasinet.com/annonsDeta ... nsID=12482
Hetsporren skrev:millow skrev:Av Monitor Audio har jag bara hört RS8an än så länge och tyckte det lät bra men inte super, ska lyssna på RS6 måndag tänkte jag och se om jag tycker den är mer prisvärd.
Det är den inte. Mest prisvärd är tveklöst RS1, men det är ju en stativare.
Hm. Lyssna mycket mer på olika högtalare, skulle jag rekommendera. Du måste få det där obetvingliga "den skall jag ha"-begäret först, inte bara "något måste jag ha". Be att få ta med dig din förstärkare till butiken och lyssna.millow skrev:Jo jag är nöjd med Quad men skulle vilja ha "mer" eller vad man ska säga.
Martin skrev:Någon B&W med lite högre känslighet borde vara lämpligt. Begagnade B&W 704 kanske?
Johan_Lindroos skrev:QUAD, små billiga också trevliga med tanke på priset.
Martin skrev:Varför då?Hetsporren skrev:Hellre då nya B&W DM683 för 11 500 krMartin skrev:Någon B&W med lite högre känslighet borde vara lämpligt. Begagnade B&W 704 kanske?
Martin skrev:Varför då?Hetsporren skrev:Martin skrev:Någon B&W med lite högre känslighet borde vara lämpligt. Begagnade B&W 704 kanske?
Hellre då nya B&W DM683 för 11 500 kr
millow skrev:Har hört DM683 och kan bara säga att jag gillar den, lyssnade på MA RS6 idag med, jag fastnade dock inte för den så himla mkt och det var ett "aha"!
Användare som besöker denna kategori: Doofus och 19 gäster