Moderator: Redaktörer
Dunderklumpen skrev:Nu har jag lagt ut annonser på mina Klipsch RF-7:or. Har ett par spekulanter redan. Är trött på dessa mastodonter, Klipscharna alltså, och dessutom vill jag ha ett par musikförmedlare som inte behöver st så långt ut i rummet. Vad tror/tycker du?
Dunderklumpen skrev:fridefors skrev:Vill du ha högtalarna intill väggen så är piP ett bättre val!
Du har säkert rätt. Men då måste jag ju åka till IÖ och lyssna. Lite långt för mig just nu...
Jocke skrev:Det är bra med kompisar!![]()
/Jocke
fridefors skrev:Dunderklumpen skrev:fridefors skrev:Vill du ha högtalarna intill väggen så är piP ett bättre val!
Du har säkert rätt. Men då måste jag ju åka till IÖ och lyssna. Lite långt för mig just nu...
Måste du inte alls, så sent som igår fanns ett par i svart ask till salu (för 5000 kr) på Hifimagasinet...
Vee-Eight skrev:Pip har i mitt tycke inte mkt att hämta mot L6. Förbisprungen och stora åttor är ritsade runt pIparna. Man behöver komma upp i Pi60 innan matchtröjan är värd att dras på.
Jag är fullt medveten om att Larsen själv demar så att väggfärgen lossnar, men det minskar inte L6:ans överlägsenhet.
Bill50x skrev:
Hm. Det lilla jag lyssnat på Larsson (Kista) säger mig att piP rundar dessa hur många varv som helst. Flickvännen orkade inte ens lyssna på en hel låt innan hon flydde Larsson-rummet...
/ B
Vee-Eight skrev:Notera min brasklapp, Bill; har du eller flickvännen lyssnat på dem med ngn annan än John Larsen som demare?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster