Moderator: Redaktörer
PekkaJohansson skrev:Aktuell lista finns på http://lts.a.se/lts/medlemsrabatter. Någon kan ha tillkommit.
För att få rabatten anger man sitt medlemsnummer alternativt tar med sig ett exemplar av medlemstidningen med adressetikett och medlemsnummer på sista sidan.
Med vänlig hälsning
Pekka
petersteindl skrev:
Det må vara aktuell lista, men är det aktuella butiker? Lars Bengtssons exempelvis finns inte kvar.
Med vänlig hälsning
Peter
Johan_Lindroos skrev:petersteindl skrev:
Det må vara aktuell lista, men är det aktuella butiker? Lars Bengtssons exempelvis finns inte kvar.
Med vänlig hälsning
Peter
Jo, Lasse Bengtsson finns visst kvar!!!
Han har bara bytt till en lokal på andra sidan torget som är mindre.
petersteindl skrev:Johan_Lindroos skrev:petersteindl skrev:
Med vänlig hälsning
Peter
Aha, det var en väldans god nyhet.Jag trodde de hade lagt ner.
Med vänlig hälsning
Peter
paa skrev:petersteindl skrev:Johan_Lindroos skrev:
Aha, det var en väldans god nyhet.Jag trodde de hade lagt ner.
Med vänlig hälsning
Peter
Ok, då har dom alltså startat om efter konkursen, gäller fortfarande LTS-rabatten?
petersteindl skrev:..
Om Pekka lägger upp det senaste så tror jag han har koll.![]()
...
Med vänlig hälsning
Peter
Maccis skrev:Skulle köpa element till OA51.N hos HiFi-Kit......De ingick INTE i rabatten.......tråkigt.
petersteindl skrev:Det innebär att Lars Bengtsson idag är Grand Old Man inom hifi i Stockholm och kanske hela Sverige, som fortfarande är verksam och han delar väl den positionen med Leif Häggmark. Inom ljud så finns ju även Ingemar Ohlsson och Mossan f.d. Sveriges Radio.
PekkaJohansson skrev:Informationen på vår webbplats uppdateras inom kort.
juanth skrev:Maccis skrev:Skulle köpa element till OA51.N hos HiFi-Kit......De ingick INTE i rabatten.......tråkigt.
De var redan prissänkta. Den förklaringen fick ja. Så pass små marginaler. Vi ska nog vara glada att de finns, hifikit..
Jag var med om samma sak. Helt klart värt att stödja en sån bra svensk butik.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster