Jag har googlat lite, men faktiskt är min referens, när det gäller sådant här
Några tips på var man kan köpa "kanter" och lim i Sverige?
(Bortsett från Monacor
Moderator: Redaktörer
Martin_Dewens skrev:Ska eventuellt reparera 2 18 tummare, med spruckna upphängningar.
Jag har googlat lite, men faktiskt är min referens, när det gäller sådant här.
(Bortsett från Monacor)
Perfector skrev:Martin_Dewens skrev:Ska eventuellt reparera 2 18 tummare, med spruckna upphängningar.
(Bortsett från Monacor)
septon i gbg borde kunna ge anvisning till en fd medarbetare som numer skummar om element.
Martin_Dewens skrev:Perfector skrev:Martin_Dewens skrev:Ska eventuellt reparera 2 18 tummare, med spruckna upphängningar.
(Bortsett från Monacor)
septon i gbg borde kunna ge anvisning till en fd medarbetare som numer skummar om element.
Jag tänkte försöka mig på att själv kanta om dem.
Så jag behöver veta var man kan kolla in och eventuellt köpa kanter och lim.
Helst inom landet, om så är möjligt.
Martin_Dewens skrev:Perfector skrev:Martin_Dewens skrev:Ska eventuellt reparera 2 18 tummare, med spruckna upphängningar.
(Bortsett från Monacor)
paa skrev:Martin_Dewens skrev:Perfector skrev:septon i gbg borde kunna ge anvisning till en fd medarbetare som numer skummar om element.
Varför inkludera Svealand och Norrland?
Eller varför inte Skandinavien, EU eller något annat område?
Man beställer ju från datorn och hämtar på utlämningsställe i vilket fall?
Figge77 skrev:jag brukar köpa här http://lautsprecher-technik.com/index.php men det ligger inte i sverige tyvärr.
Figge77 skrev:vad är det för element?
boom skrev:såldes av hifikit om jag inte har fel men troligen så blir det högre värde på skumkanterna än basarna.
Martin_Dewens skrev:boom skrev:såldes av hifikit om jag inte har fel men troligen så blir det högre värde på skumkanterna än basarna.
Kan vara så.
Fast med rätt upphängning så tror jag att de hamnar i samma klass som LMS ultra
boom skrev:Martin_Dewens skrev:boom skrev:såldes av hifikit om jag inte har fel men troligen så blir det högre värde på skumkanterna än basarna.
Kan vara så.
Fast med rätt upphängning så tror jag att de hamnar i samma klass som LMS ultra
Eftersom du börja bli sarkistisk så skiter jag i länken till gummi soruond till bumper
Martin_Dewens skrev:Har kollat runt, och vanlig upphängning till 18" verkar vanskligt.
Tror jag skiter i det.
Perfector skrev:Martin_Dewens skrev:Har kollat runt, och vanlig upphängning till 18" verkar vanskligt.
Tror jag skiter i det.
tillbaks till ruta ett och hifi-kit som lätt kantar om dom så du får glädje av dom
Martin_Dewens skrev:Perfector skrev:Martin_Dewens skrev:Har kollat runt, och vanlig upphängning till 18" verkar vanskligt.
Tror jag skiter i det.
tillbaks till ruta ett och hifi-kit som lätt kantar om dom så du får glädje av dom
Jag pratade med Hifikit idag. De kantar inte om 18".
Dessutom är det för dyrt att leja ut omkantningen, för just de här gamla vraken.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 19 gäster