Zoom U-24 & U-44 på rea ska jag slå till?

Vad är bästa uppgraderingen för just din anläggning? Här kan du fråga andra erfarna medlemmar vad deras åsikt är.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
dewpo
 
Inlägg: 5188
Blev medlem: 2016-08-01

Zoom U-24 & U-44 på rea ska jag slå till?

Inläggav dewpo » 2018-01-22 14:59

Jag skulle behöva ett ljud interface till dator och när jag surfade runt eter dylika fann jag att det nu är REA på Zoom U-24 & U-44,
Är de dugliga ljudinterface? Jag oroar mig bland annat för denna skrivningen i specen =>
Windows:
OS: Windows® 7 SP1 eller senare / 8.1 / 10 (32-bitars/64 bitars)
CPU: Intel® Core i3 eller snabbare (funktion garanteras inte med processorer från Atom-, Celeron- eller Pentium-serien eller gjort av AMD-processorer)
USB: USB 3.0/USB 2.0 (endast USB-host Kontrollenhets med Intel chipset stöds. Funktion garanteras inte när den används med USB-hubbar eller expansionskort)

=> Nu har jag i och försig alldrig varit med om att det i praktiken varit något problem att ha AMD dator men när det uttryckligen står att AMd inte stöds är det kanske fel väg att gå?
Finns det någon på forumet som provat Zoom U-24 eller U-44 i en AMD dator?
U-24 för 697:- och U-44 för 929:- känns annars som ett klipp om man behöver ett enkelt interface till datorn.
Framtiden är här... men har den blivit som vi önskade den?
Läs innan du beaktar Disclaimer-> https://docs.google.com/document/d/1r6nhk1SOIF9_WThdKJTa5q4e-4MKohMeitCpN2yEhrc/edit?usp=sharing

Återgå till Köpråd


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 7 gäster