Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Vad är bästa uppgraderingen för just din anläggning? Här kan du fråga andra erfarna medlemmar vad deras åsikt är.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
DVD-ai
 
Inlägg: 15350
Blev medlem: 2008-03-30
Ort: Stockholms skärgård

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav DVD-ai » 2018-04-06 23:11

Men bör man alltid lita på sitt första intryck ?

och trådakaparen har inte varit entydigt positiv till NAD i detta fallet vs Rotel, så än är det inte solklart vad som är bäst (är vad jag kan läsa ur hans inlägg)
Jag tycker att man ska lyssna under lång tid och inte bry sig för mycket om att fokusera på skillnaderna, bara uppleva presentationen som helhet.
Då kommer det fram vilken man verkligen föredrar som helhet istället för att man förblindas av nyhetens behag med sådant som "står ut" och tar uppmärksamheten. :)
Mvh//David
Klar och nyfiken på annat !

"Att mäta är att få svar på hur det man mäter, mäter"

Användarvisningsbild
darkg
Ljushuvud
 
Inlägg: 8651
Blev medlem: 2011-12-11
Ort: Kristianstad

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav darkg » 2018-04-06 23:35

Av bilder, svårt som det är att se ordentligt, verkar slutstegskorten vara identiska. De kan vara nästan identiska, men det är ju osannolikt av produktionsskäl. Antag: lika. Nätdelarna är annorlunda byggda pga olikheter i övrigt. Det finns knappast skäl att förmoda att 375 har svagare försörjning. Och de watt som går till försteget är ju antagligen helt få. Det finns 'main in' som borde förbigå det mesta som skulle kunna störa.

Givetvis kan det ändå vara så att 375 är sämre som slutsteg än 275. Eller bättre.
Don’t just do something, sit there.

Användarvisningsbild
distad
Semesterfirare
 
Inlägg: 10217
Blev medlem: 2004-07-25
Ort: På samhällets botten

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav distad » 2018-04-07 10:14

DVD-ai skrev:Men bör man alltid lita på sitt första intryck ?

och trådakaparen har inte varit entydigt positiv till NAD i detta fallet vs Rotel, så än är det inte solklart vad som är bäst (är vad jag kan läsa ur hans inlägg)
Jag tycker att man ska lyssna under lång tid och inte bry sig för mycket om att fokusera på skillnaderna, bara uppleva presentationen som helhet.
Då kommer det fram vilken man verkligen föredrar som helhet istället för att man förblindas av nyhetens behag med sådant som "står ut" och tar uppmärksamheten. :)

Tycker han är mycket tydlig,man skall "våga" lite på sina intryck, allt annat är galet i min bok. Och jag håller med om att det är att föredra längre lyssning så man hinner smälta in skillnaderna. Men sedan välja bort det som låter trevligast pga det inte blindtestat osv. osv. är helt vansinnigt. Utan då handlar det om något annat som jag hoppar att ta upp för det blir så trist stämning då, men jag har tidigare stött på fenomenet. Så trådskaparen får göra som han vill i slutändan, det är inte jag som skall leva med anläggningen som tur är även om jag vet vad jag skulle ha valt utifrån det som skrivits av honom.
Psykfall med Komplex PTSD,Paniksyndrom,Ångest osv.
Tror på Kablar,ett altare och ett färgrikt ljud och är obegåvad enligt en del personer.

Användarvisningsbild
darkg
Ljushuvud
 
Inlägg: 8651
Blev medlem: 2011-12-11
Ort: Kristianstad

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav darkg » 2018-04-07 10:32

De senaste inläggen är verkligen någonting i ett nötskal. Jag kan ännu inte riktigt formulera detta något, det berör hur vi så framgångsrikt skapar och löser upp en informationsparadox. :roll: pretentiös, moi?
Don’t just do something, sit there.

Användarvisningsbild
-distortion-
 
Inlägg: 1419
Blev medlem: 2005-05-22
Ort: Nej

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav -distortion- » 2018-04-09 23:24

Wow.. ännu en av småtjafs besudlad tråd! (Och där drog jag mitt strå ditt stacken!)

Bara för att krångla till det lite till och dra in fler apparater i diskussionen..
Vid jämförelse mellan C375 och C388, den nya digitala, kändes 375an mer köttig medans 388an kändes mer exakt. Det blir inte lika mycket stampa takten med 388. Möjligen en skillnad som påminner om NAD/Rotel, som nån skrev om tidigare. Just att det blir bara mer ljud när volymen åker upp på 388an. Mindre 'wow' - mer 'ja just det'.

Min tanke är att 275 och 375 kanske har ett fett sound. Vilket Kan vara bra! Men jag har inte haft möjlighet att lyssna på Ino. Tillochmed min Yamaha lät ju bra med i6, så det verkar gälla andra regler på Ino-högtalare. Ino är ju väldigt 'ja-just-det' så de kanske kan må bra av lite fetare blandning. :wink:
Tub - nu på burk

Termos_friend
 
Inlägg: 185
Blev medlem: 2007-06-25

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav Termos_friend » 2018-04-10 07:24

För att fylla på med mer info. Jag har fortsatt testa och jämföra min setup och allt oftare föredrar jag naden. I helgen lånade jag ett par hörlurar av en kompis som är "hörlursnörd" min uppfattning är att naden återger musiken på liknande sätt som hörlurarna, dvs med mer klipp och punch. Upplever att detta märks extra väl vid lyssning av instrumental musik och där gör Naden riktigt bra ifrån sig.

Har även testat att köra Naden som slutsteg med holot som försteg och det känns som musiken lugnar ned sig lite och blir mer likt rotel+holo. Kanske är det försteget i c375an som bidrar till den mer dynamiskt upplevda återgivningen?

Som det ser ut nu så blir Naden kvar men jag ska låta detta test pågå ett tag till.
Jag vill ha crest-Crest-CREST

Användarvisningsbild
-distortion-
 
Inlägg: 1419
Blev medlem: 2005-05-22
Ort: Nej

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav -distortion- » 2018-04-15 23:33

DVD-ai skrev:Men bör man alltid lita på sitt första intryck ?


Chopha, vad blev första intrycket? 8)
Tub - nu på burk

Användarvisningsbild
distad
Semesterfirare
 
Inlägg: 10217
Blev medlem: 2004-07-25
Ort: På samhällets botten

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav distad » 2021-06-24 00:45

-distortion- skrev:
DVD-ai skrev:Men bör man alltid lita på sitt första intryck ?


Chopha, vad blev första intrycket? 8)

Bump. Undrar hur det blev.... :|
Psykfall med Komplex PTSD,Paniksyndrom,Ångest osv.
Tror på Kablar,ett altare och ett färgrikt ljud och är obegåvad enligt en del personer.

Användarvisningsbild
nuffe
 
Inlägg: 2334
Blev medlem: 2010-09-28
Ort: Lerum

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav nuffe » 2021-06-24 08:22

I mitt system har jag NAD C275 och NADC375, enbart använd som slutsteg (försteg delen avstängd, jo det går om man trycker in vissa knappar i rätt ordning)
Är nöjd!

Användarvisningsbild
distad
Semesterfirare
 
Inlägg: 10217
Blev medlem: 2004-07-25
Ort: På samhällets botten

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav distad » 2021-06-28 18:10

Av det som jag hört än så länge så verkar det vara ett trevligt slutsteg då jag inte hänger upp mig på något speciellt, utan det spelar bra. Ska öppna det och kika inuti och blåsa rent någon dag, det är alltid bra att hålla det rent på insidan också.
Psykfall med Komplex PTSD,Paniksyndrom,Ångest osv.
Tror på Kablar,ett altare och ett färgrikt ljud och är obegåvad enligt en del personer.

Användarvisningsbild
distad
Semesterfirare
 
Inlägg: 10217
Blev medlem: 2004-07-25
Ort: På samhällets botten

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav distad » 2021-06-28 20:05

Nattlorden skrev:Jag har hört det driva ett par av B&W's största... Tror nog det funkar utmärkt. Dessutom om du hittar ett till så kan du brygga dem och få en rejäl skjuts extra effekt, så det kan verkligen bli en tvåstegsraket. Den testade väl helt ok i MoLT också.

Ska prata med Johan om den testen då jag inte har någon tidning. https://hifitorget.se/visa_annons.php/2 ... 131161.htm Var jag sugen på, men det var för mycket pengar till slut.
Psykfall med Komplex PTSD,Paniksyndrom,Ångest osv.
Tror på Kablar,ett altare och ett färgrikt ljud och är obegåvad enligt en del personer.

Användarvisningsbild
distad
Semesterfirare
 
Inlägg: 10217
Blev medlem: 2004-07-25
Ort: På samhällets botten

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav distad » 2021-06-29 16:17

FBK skrev:
Nattlorden skrev:Jag har hört det driva ett par av B&W's största... Tror nog det funkar utmärkt. Dessutom om du hittar ett till så kan du brygga dem och få en rejäl skjuts extra effekt, så det kan verkligen bli en tvåstegsraket. Den testade väl helt ok i MoLT också.

Ska prata med Johan om den testen då jag inte har någon tidning. https://hifitorget.se/visa_annons.php/2 ... 131161.htm Var jag sugen på, men det var för mycket pengar till slut.

Har nu pratat med Johan L angående testen, och kan någon leta fram testen i MoLT för det verkar inte vara 275Bee som testades... På LTS hemsida finns inga tidningar ifrån 2014 :? Tog grabbarna semester det året :?: :D :mrgreen:
Mycket nyfiken på vilket slutsteg som testades och vilka intryck gavs?
Psykfall med Komplex PTSD,Paniksyndrom,Ångest osv.
Tror på Kablar,ett altare och ett färgrikt ljud och är obegåvad enligt en del personer.

Användarvisningsbild
RogerGustavsson
 
Inlägg: 22665
Blev medlem: 2004-05-02
Ort: Huskvarna

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav RogerGustavsson » 2021-06-29 17:39

Har hittat tre nummer från 2014 men inget om NAD. Har NAD C275BEE funnits sedan 2010?

Användarvisningsbild
gflar
 
Inlägg: 1628
Blev medlem: 2012-05-13

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav gflar » 2021-06-29 17:49

Jag har för mig att det var den integrerade NAD C375BEE som testades. Den har likadana slutsteg. Kan komma ihåg fel dock.

Användarvisningsbild
RogerGustavsson
 
Inlägg: 22665
Blev medlem: 2004-05-02
Ort: Huskvarna

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav RogerGustavsson » 2021-06-29 17:53

2013 verkar det vara med tanke på denna tråd, viewtopic.php?t=52884

Nej, 4/2012. Där är NAD C375BEE provad.

FBK verkar ju inte dela LTS syn på ljudåtergivare och denna är rekommenderad av dem...

Artikeln kan scannas om intresse finns.

Användarvisningsbild
distad
Semesterfirare
 
Inlägg: 10217
Blev medlem: 2004-07-25
Ort: På samhällets botten

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav distad » 2021-06-29 18:35

RogerGustavsson skrev:2013 verkar det vara med tanke på denna tråd, viewtopic.php?t=52884

Nej, 4/2012. Där är NAD C375BEE provad.

FBK verkar ju inte dela LTS syn på ljudåtergivare och denna är rekommenderad av dem...

Artikeln kan scannas om intresse finns.

Ähh :? Vad vet du om det, inget. :o Så jag är portad ifrån den infon alltså, eller :?: Jag fixar ett nummer av tidningen istället då det är så konstigt beteende ifrån en del när tester kommer på fråga ifrån MoLT.
Man får en känsla att infon är hemlig på något märkligt sätt....
Men till testen så verkar det som det är Nad C375BEE , så den lär låta snarligt mitt 275Bee. Vet i alla fall att jag kommer inte sälja mitt Nad slutsteg oavsett hur C375Bee klarade sig, då jag tycker om hur 275 låter dvs. i mina öron åt det neutralare hållet. :P
Psykfall med Komplex PTSD,Paniksyndrom,Ångest osv.
Tror på Kablar,ett altare och ett färgrikt ljud och är obegåvad enligt en del personer.

Användarvisningsbild
distad
Semesterfirare
 
Inlägg: 10217
Blev medlem: 2004-07-25
Ort: På samhällets botten

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav distad » 2021-06-29 18:39

RogerGustavsson skrev:2013 verkar det vara med tanke på denna tråd, viewtopic.php?t=52884

Nej, 4/2012. Där är NAD C375BEE provad.

FBK verkar ju inte dela LTS syn på ljudåtergivare och denna är rekommenderad av dem...

Artikeln kan scannas om intresse finns.

Ähh :? Vad vet du om det, inget. :o Så jag är portad ifrån den infon alltså, eller :?: Jag fixar ett nummer av tidningen istället då det är så konstigt beteende ifrån en del när tester kommer på fråga ifrån MoLT.
Man får en känsla att infon är hemlig på något märkligt sätt....
Men till testen så verkar det som det är Nad C375BEE , så den lär låta snarligt mitt 275Bee. Vet i alla fall att jag kommer inte sälja mitt Nad slutsteg oavsett hur C375Bee klarade sig, då jag tycker om hur 275 låter dvs. i mina öron åt det neutralare hållet. :P
Psykfall med Komplex PTSD,Paniksyndrom,Ångest osv.
Tror på Kablar,ett altare och ett färgrikt ljud och är obegåvad enligt en del personer.

Användarvisningsbild
RogerGustavsson
 
Inlägg: 22665
Blev medlem: 2004-05-02
Ort: Huskvarna

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav RogerGustavsson » 2021-06-29 18:56

Nu säljer väl inte LTS lösnummer annat än på mässor? Hemligt är det inte men som alla tidskrifter vill man inte bjuda på något gratis. I vilket fall är det inte så mycket skrivet om NAD C375BEE. Som vanligt är det i extremfall en liten basavrullning men då krävs det högtalare som verkligen är kapabla långt över vad de flesta har hemma.

Nu var scannern framme i ett annat uppdrag. Så här har du rapporten, http://user.faktiskt.io/RogerGustavsson ... 375BEE.pdf

Användarvisningsbild
distad
Semesterfirare
 
Inlägg: 10217
Blev medlem: 2004-07-25
Ort: På samhällets botten

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav distad » 2021-06-29 21:26

Tack, även om jag fick den via Pm också. :) Ska läsa senare, nu är det TV
Psykfall med Komplex PTSD,Paniksyndrom,Ångest osv.
Tror på Kablar,ett altare och ett färgrikt ljud och är obegåvad enligt en del personer.

Användarvisningsbild
distad
Semesterfirare
 
Inlägg: 10217
Blev medlem: 2004-07-25
Ort: På samhällets botten

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav distad » 2021-06-29 22:59

RogerGustavsson skrev:Har hittat tre nummer från 2014 men inget om NAD. Har NAD C275BEE funnits sedan 2010?

Stämmer det, och priset har sakta gått upp på det också. Men det är ju inte så konstigt då Hifi-klubben ibland håller på att justera priserna både upp och ner. Men de har alltså sålt det i över 10år så de måste vara ganska nöjda med ljudet.
Psykfall med Komplex PTSD,Paniksyndrom,Ångest osv.
Tror på Kablar,ett altare och ett färgrikt ljud och är obegåvad enligt en del personer.

Användarvisningsbild
distad
Semesterfirare
 
Inlägg: 10217
Blev medlem: 2004-07-25
Ort: På samhällets botten

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav distad » 2021-07-01 18:09

Det var Nad C375Bee som testades i MoLT och de sista orden blev Nad C375Bee "kan ses som ett bra köp."Och mitt Nad C275Bee slutsteg är ju i princip samma maskin och den borde klara sig bra i ett test OCH jag gillar ljudet så denna kommentar nedan gäller inte, utan jag gillar något som troligsvis är ofärgat. :D
FBK verkar ju inte dela LTS syn på ljudåtergivare och denna är rekommenderad av dem...

När jag köpte slutsteget så hade ägaren LTS högtalare och det lät bra ihop med slutsteget, men det blir nog för mycket för många på forumet om jag körde med sådan högtalare, jag vill ju inte att folk får hjärtstopp när de läser här... 8O :wink:
Psykfall med Komplex PTSD,Paniksyndrom,Ångest osv.
Tror på Kablar,ett altare och ett färgrikt ljud och är obegåvad enligt en del personer.

Användarvisningsbild
Vinylcalle
 
Inlägg: 3089
Blev medlem: 2008-12-24
Ort: Lund

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav Vinylcalle » 2021-07-04 20:48

Jag har mätt upp alla 3 i serien C270, C272 och C275 och vad jag minns är ingen direkt bättre än den andra. Ger lika mycket effekt osv.

Mvh Carl
VD och ägare
www.rehifi.se

Användarvisningsbild
distad
Semesterfirare
 
Inlägg: 10217
Blev medlem: 2004-07-25
Ort: På samhällets botten

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav distad » 2021-07-04 21:14

Vinylcalle skrev:Jag har mätt upp alla 3 i serien C270, C272 och C275 och vad jag minns är ingen direkt bättre än den andra. Ger lika mycket effekt osv.

Mvh Carl

Jag tänkte på om du kanske hade mätt dessa slutsteg.. och det hade du. :) Men det var inga skillnader värt att prata om alltså. När det gäller hur de låter så verkar flera tycka att C270 och C272 är sämre än C275. Jag har bara lyssnat på C275 och ska jämföra den emot Nad 208 senare i sommar. Vi kör en blindtest så får vi se vad vi tycker. En annan sak är att Hifiklubben och Nad verkar vara nöjda med C275 då det sålts mycket länge,över 11år nu.
Psykfall med Komplex PTSD,Paniksyndrom,Ångest osv.
Tror på Kablar,ett altare och ett färgrikt ljud och är obegåvad enligt en del personer.

Användarvisningsbild
distad
Semesterfirare
 
Inlägg: 10217
Blev medlem: 2004-07-25
Ort: På samhällets botten

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav distad » 2021-07-13 15:56

Psykfall med Komplex PTSD,Paniksyndrom,Ångest osv.
Tror på Kablar,ett altare och ett färgrikt ljud och är obegåvad enligt en del personer.

Användarvisningsbild
Vinylcalle
 
Inlägg: 3089
Blev medlem: 2008-12-24
Ort: Lund

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav Vinylcalle » 2021-07-19 23:12

FBK skrev:
Vinylcalle skrev:Jag har mätt upp alla 3 i serien C270, C272 och C275 och vad jag minns är ingen direkt bättre än den andra. Ger lika mycket effekt osv.

Mvh Carl

Jag tänkte på om du kanske hade mätt dessa slutsteg.. och det hade du. :) Men det var inga skillnader värt att prata om alltså. När det gäller hur de låter så verkar flera tycka att C270 och C272 är sämre än C275. Jag har bara lyssnat på C275 och ska jämföra den emot Nad 208 senare i sommar. Vi kör en blindtest så får vi se vad vi tycker. En annan sak är att Hifiklubben och Nad verkar vara nöjda med C275 då det sålts mycket länge,över 11år nu.


Nej alla är vad jag minns likvärdiga. En något ovanlig sak med dessa och många modernare NAD är att kontinuerlig uteffekt är samma i 4 och 8 Ohm, i dessa fall 150 Watt.

Man ska nog ta i beräkning att ett modernare utseende och NAD´s och inte minst hifipressens marknadsföring säkert kan spela in en del när folk tycker det låter bättre om nyare produkter.
Jag skulle tro det är väldigt likvärdiga produkter, sen kan givetvis ett äldre slutsteg ha problem som kanske inte det nyare har, andra gånger är det tvärtom.

Mvh Carl
VD och ägare
www.rehifi.se

Användarvisningsbild
oa51
 
Inlägg: 1319
Blev medlem: 2006-10-26
Ort: Tokstaden

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav oa51 » 2021-07-20 13:29

Man ska nog ta i beräkning att ett modernare utseende och NAD´s och inte minst hifipressens marknadsföring säkert kan spela in en del när folk tycker det låter bättre om nyare produkter.


Precis vad jag tänkte, har flera C270, lånade hem ett C275 (för att ev. "uppgradera") när det var så omskrivet för ett par år sedan men hörde ingen skillnad. Kul att inte heller mätningar finner några stora skillnader. :)
OA51,OA51kloner, 3st OA116, OA14, 2st OA12, Snell EIII, Ino pi60, EPS-1, Pioneer S-Cn301, 8st LTS B1h, 10 st SLS 10´(42l slutna)

Användarvisningsbild
NADifierad
inaktiv
 
Inlägg: 15267
Blev medlem: 2009-01-04
Ort: Karlskrona

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav NADifierad » 2021-07-20 14:51

Det är nog inte så ovanligt, att de bara byter ytterkläder, och sedan presenterar det som kejsarens nya kläder :) .
Samma var det väl med Behringer EP2500, och efterföljaren EP4000.
Stereo = Dator, TV, Optiskt, Najda, InterM R300plus, Fukdist och 2 x 18” infra.

Användarvisningsbild
distad
Semesterfirare
 
Inlägg: 10217
Blev medlem: 2004-07-25
Ort: På samhällets botten

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav distad » 2021-07-20 17:28

oa51 skrev:
Man ska nog ta i beräkning att ett modernare utseende och NAD´s och inte minst hifipressens marknadsföring säkert kan spela in en del när folk tycker det låter bättre om nyare produkter.


Precis vad jag tänkte, har flera C270, lånade hem ett C275 (för att ev. "uppgradera") när det var så omskrivet för ett par år sedan men hörde ingen skillnad. Kul att inte heller mätningar finner några stora skillnader. :)

Har läst intryck här på forumet att 270,272 låter sämre än 275, så alla verkar inte hålla med om det. Jag har bara lyssnat på 216 steget och det är klart sämre.
Psykfall med Komplex PTSD,Paniksyndrom,Ångest osv.
Tror på Kablar,ett altare och ett färgrikt ljud och är obegåvad enligt en del personer.

Användarvisningsbild
Strmbrg
Syftistikerad
 
Inlägg: 16423
Blev medlem: 2009-01-06

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav Strmbrg » 2021-07-22 08:03

Varför just NAD förresten?
Till slut vet bara de insiktslösa hur precis allt hänger ihop.
De insiktsfulla har sedan länge förstått att de inte förstår allt.

Användarvisningsbild
distad
Semesterfirare
 
Inlägg: 10217
Blev medlem: 2004-07-25
Ort: På samhällets botten

Re: Är NAD C275BEE ett bra slutsteg? Ska driva pi60.

Inläggav distad » 2021-07-22 17:38

Strmbrg skrev:Varför just NAD förresten?

Varför det blev C275Bee? (skulle inte ha köpt något annat Nad steg)Någorlunda nytt, låter bra och rätt begagnat pris. Och det finns inte så mycket att välja mellan i den prisklassen som i dyrare prisklasser. Så hade inte detta steg funnits så hade man varit tvungen att lägga mer pengar.
Psykfall med Komplex PTSD,Paniksyndrom,Ångest osv.
Tror på Kablar,ett altare och ett färgrikt ljud och är obegåvad enligt en del personer.

FöregåendeNästa

Återgå till Köpråd


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster