Bryston Power pac 120 monoblock någon?

Vad är bästa uppgraderingen för just din anläggning? Här kan du fråga andra erfarna medlemmar vad deras åsikt är.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
meshuggener
 
Inlägg: 427
Blev medlem: 2007-03-01

Bryston Power pac 120 monoblock någon?

Inläggav meshuggener » 2018-04-08 12:14

Hej!

Nån som är sugen på 1st (eller 3st) monoblock till bra pris? 2500:-st (plus frakt)
Säljaren har 4st kvar just nu och säljer dessa parvis.
Jag skulle vilja köpa 1st.
Någon som vill köpa 1st eller 3st?
Date Code: 0122, Så cirka 3 års garanti kvar.
Frakten vet jag inte än.

info:
The Bryston PowerPac 120 is a superior quality, modular, single-channel power amplifier delivering 120 watts at 8 Ohms or 200 watts into 4 Ohms. Intended for use in applications where portability and flexibility are of prime importance. The PowerPac 120 is a perfect choice for use as a portable power amplifier which can be attached directly to the rear of your loudspeaker. This allows the utilization of very short speaker leads resulting in a much improved loudspeaker/amplifier interface. The PowerPac 120 can also be bolted on the wall for utilization in audio/video surround systems (left/right/center/rears) where a non-conspicuous power module adjacent to the loudspeaker is required. A further application would be in multi-room audio systems where single or multiple amplifiers are needed to provide music in adjacent rooms. Finally, with the recent popularity in passively or actively amplifying the individual drivers in your stereo loudspeakers the Bryston PowerPac 120 is ideal for use in this capacity.

Användarvisningsbild
darkg
Ljushuvud
 
Inlägg: 8651
Blev medlem: 2011-12-11
Ort: Kristianstad

Re: Bryston Power pac 120 monoblock någon?

Inläggav darkg » 2018-04-08 12:55

Bra pris... hur fasiken ska jag motivera det här nu då.
Don’t just do something, sit there.

Tangband
Semesterfirare
 
Inlägg: 8841
Blev medlem: 2017-11-28

Re: Bryston Power pac 120 monoblock någon?

Inläggav Tangband » 2018-04-08 14:07

Ser ju coolt ut- problemet är väl att man kanske vill ha två steg i varje högtalare vid aktiv drift och då räcker inte Bryston.
Jag tror man betalar ( trots ett lågt pris ) en hel del för märket.
Två kanaler blir trots allt 5000:- och då räcker det bara till passiva högtalare. Men vill man ha Bryston så....

Användarvisningsbild
darkg
Ljushuvud
 
Inlägg: 8651
Blev medlem: 2011-12-11
Ort: Kristianstad

Re: Bryston Power pac 120 monoblock någon?

Inläggav darkg » 2018-04-08 22:23

Ne, jag får avstå trots allt. Men sugen blev jag.
Don’t just do something, sit there.


Återgå till Köpråd


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster