Moderator: Redaktörer
Thomas_A skrev:Köpte dem till min son i 15-årspresent. De låter bra men inte perfekta. I jämförelse med mina moddade DT150 låter de lite mer betonade i röstregistret. Bättre dock än någon in-ear jag testat tidigare.
hifikg skrev:Har du inte provat Airpods Pro så häng med o läs, här får bara du som använt dem skriva om dina erfarenheter. Jag är ruggigt sugen, Apple har uppfyllt alla mina önskemål, men priset gör att jag vill höra från verkliga användare innan jag slår till. Ljudkvaliteten givetvis, men också hur bra de sitter i öronen, går de att sova med? hur stor är risken för att de faller ur? Mina JBL har trillat ur vid ett par tillfällen, utan allvarliga konsekvenser, men jag ser framför mig hur de faller ner i en toastol, försvinner genom ett galler i gatan eller ramlar ur när jag somnar på ett flygplan... ja, berätta nu!
Tangband skrev:hifikg skrev:Har du inte provat Airpods Pro så häng med o läs, här får bara du som använt dem skriva om dina erfarenheter. Jag är ruggigt sugen, Apple har uppfyllt alla mina önskemål, men priset gör att jag vill höra från verkliga användare innan jag slår till. Ljudkvaliteten givetvis, men också hur bra de sitter i öronen, går de att sova med? hur stor är risken för att de faller ur? Mina JBL har trillat ur vid ett par tillfällen, utan allvarliga konsekvenser, men jag ser framför mig hur de faller ner i en toastol, försvinner genom ett galler i gatan eller ramlar ur när jag somnar på ett flygplan... ja, berätta nu!
Jag har inte hört dessa, men den här siten har gjort en mycket noggrann test av dem . De fick överlag bra omdöme.
https://www.rtings.com/headphones/revie ... y-wireless
Jag har själv airpod originalen- de är tyvärr basfattiga och obekväma vilket verkar ha förbättrats på pro modellen. Inte perfekt men lite mer bas![]()
Bilden visar basåtergivningen i airpods pro.
https://www.rtings.com/headphones/revie ... y-wireless
Vad hände med första paret?sportbilsentusiasten skrev:Är inne på mitt andra par.
sportbilsentusiasten skrev:Köpte do direkt de kom ut. Skitbra!
Är inne på mitt andra par.
Tangband skrev:Men det är möjligt att dessa Apple lurar är bland det bästa som finns inom in - ear.
jonasp skrev:...Har lyssnat kort på airpods pro Och tycker de låter ok, det är inget som sticker ut. ...
hifikg skrev:jonasp skrev:...Har lyssnat kort på airpods pro Och tycker de låter ok, det är inget som sticker ut. ...
Då tryckte du in dem för långt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 28 gäster