Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Vad är bästa uppgraderingen för just din anläggning? Här kan du fråga andra erfarna medlemmar vad deras åsikt är.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
hifikg
Mr Clickbait
 
Inlägg: 26677
Blev medlem: 2011-09-17
Ort: Metropolen Hallstahammar

Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav hifikg » 2019-12-21 12:31

Har du inte provat Airpods Pro så häng med o läs, här får bara du som använt dem skriva om dina erfarenheter. Jag är ruggigt sugen, Apple har uppfyllt alla mina önskemål, men priset gör att jag vill höra från verkliga användare innan jag slår till. Ljudkvaliteten givetvis, men också hur bra de sitter i öronen, går de att sova med? hur stor är risken för att de faller ur? Mina JBL har trillat ur vid ett par tillfällen, utan allvarliga konsekvenser, men jag ser framför mig hur de faller ner i en toastol, försvinner genom ett galler i gatan eller ramlar ur när jag somnar på ett flygplan... ja, berätta nu!
Sitter nöjd :)

Användarvisningsbild
hifikg
Mr Clickbait
 
Inlägg: 26677
Blev medlem: 2011-09-17
Ort: Metropolen Hallstahammar

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav hifikg » 2019-12-22 01:36

Ingen som provat? Jag kan bli först alltså. Fast idag köpte jag en ny Mac istället, så lurarna får vänta till efter jul.
Sitter nöjd :)

Användarvisningsbild
Thomas_A
Mätdoktorn
 
Inlägg: 7328
Blev medlem: 2003-06-14
Ort: Uppsala

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav Thomas_A » 2019-12-22 18:51

Köpte dem till min son i 15-årspresent. De låter bra men inte perfekta. I jämförelse med mina moddade DT150 låter de lite mer betonade i röstregistret. Bättre dock än någon in-ear jag testat tidigare.
Marantz NR1506, Rotel RB971 Mk2, Cambridge Azur 640C, Panasonic Blue-Ray, Apple-TV, Panasonic P65VT60, NG8, NG8B/LFE, NG8 surround, Linn Axis/Moerch UP4/Shure V15Vx/SAS JICO, Muffsy RIAA.

Användarvisningsbild
hifikg
Mr Clickbait
 
Inlägg: 26677
Blev medlem: 2011-09-17
Ort: Metropolen Hallstahammar

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav hifikg » 2019-12-22 23:31

Thomas_A skrev:Köpte dem till min son i 15-årspresent. De låter bra men inte perfekta. I jämförelse med mina moddade DT150 låter de lite mer betonade i röstregistret. Bättre dock än någon in-ear jag testat tidigare.


Ah, coolt, betonade i röstregistret, kanske en okej "färgning" för mig som ofta lyssnar på vocal-jazz. Totalt slutsålda i hela vår region f n, men jag väntar till efter jul.
Sitter nöjd :)

Användarvisningsbild
Beakungen
 
Inlägg: 2670
Blev medlem: 2009-11-14

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav Beakungen » 2019-12-23 15:09

Jag har testat dem rejält! Ljudet är bra. Lättlyssnat. Jämför jag med mina beoplay h5 så är airpods pro inte riktigt lika bra.

Men då är Beon sjukt bra! Det enda jag stör mig på är passformen. De är för lika vanliga Airpods och för mig gör de ganska ont i öronen :)


De är väll kanske inte värda den typen av pengar men så är ju generellt Apple kanske inte så prisvärda alltid :)

Användarvisningsbild
hifikg
Mr Clickbait
 
Inlägg: 26677
Blev medlem: 2011-09-17
Ort: Metropolen Hallstahammar

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav hifikg » 2019-12-23 19:37

Mina JBL är tröga när jag vill växla mellan Mac o iPhone, får starta om o greja för att de ska para sig. Där är väl riktiga hörlurar smartare. Förväntar mig inte att ljudet ska vara i klass med mina HD650, men ändå någorlunda hyfsat.
Sitter nöjd :)

Användarvisningsbild
Stranne
 
Inlägg: 3050
Blev medlem: 2005-01-17
Ort: Smögen

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav Stranne » 2020-01-06 19:15

Jag fick ett par Airpods Pro av mina kompisar när jag hade fest precis innan jul.
Sen jag fick dem har jag inte haft behov av att använda mina B&W PX eftersom Airpodsen låter alldeles tillräckligt bra. Dessutom är det smidigt att ändra mellan medhörning/brusreducering. Passformen tycker jag är kanon. Jag har aldrig gillat inear-lurar tidigare pga dålig passform och oftast kass ljud, men dessa duger gott och väl åt mig. Extra smutt är att de laddas i sin lilla ask.
Jag säger kör!

Användarvisningsbild
hifikg
Mr Clickbait
 
Inlägg: 26677
Blev medlem: 2011-09-17
Ort: Metropolen Hallstahammar

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav hifikg » 2020-01-06 20:23

Jag ska tipsa mina kompisar!
Sitter nöjd :)

Dr_Tinnitus
 
Inlägg: 777
Blev medlem: 2004-01-07
Ort: Hemma eller oljeplattform

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav Dr_Tinnitus » 2020-05-27 08:08

Jag var aldrig tillfreds med Apples medskickade lurar, de lär inte alls så tokigt som många försöker påstå, låter faktiskt rätt ok trots att de bara ”hänger” i öronen. Men mina öron är lite tokiga så de hänger helt enkelt inte kvar.... trillar ur för minsta lilla.

Därför har jag istället kört med ett par BeatsX för mer rörliga aktiviteter som cykling etc, och de sitter skönt och låter riktigt bra vilket förvånade mig då alla andra Beats jag lyssnar på framkallat rysningar både visuellt och ljudmässigt, och då inte i positiv riktning...
Sen har jag även ett par Bose QC35 för mina flygresor i jobbet, och de gillas skarpt. Kalasbra aktiv ljuddämpning och ett riktigt bra ljud med även om de inte när helt upp till den allra högsta klassen ljudmässigt.

Jag har även länge haft ett par av Apples trådade in-ear, de där som folk ofta inte vet ens existerar, dessa....
https://www.apple.com/se/shop/product/M ... 5a924ba136
De har jag kört med i många år innan jag skaffade mina BeatsX, och senare mina QC35. Efter många års intensivt bruk så har ena kabeln från sladdfjärren upp till örat spruckit upp och ser ut som kriget, men funkar felfritt än trots att det sett så ut i några år nu och verkar kunna gå helt av när som helst. De sitter skönt i öronen och låter riktigt bra. Men satan så skönt att slippa sladden, efter att ha blivit bortskämd med det med mina BeatsX. Har t o m ett par nya i kartong helt oöppnade, som jag köpte som reserv när kabeln sprack på de första. Men jag kommer aldrig att köra med sladd igen så de får gärna nån köpa av mig för en vettig peng, bara hör av er om ni skulle vara intresserade.

Jag har även ett par dyra Etymotic som skulle vara sagolika i ljud, och visst hade de bra och luftigt mellanregister och diskant, men den där raka frekvensbanden de skröt om verkade inte existera för de var rejält basfattiga, och sladden jäklig mikrofonisk så minsta beröring av den, bara den hasade över kläderna, förmedlades till öronen som ett stetoskop.....

Men, mina BeatsX har inte aktiv ljuddämpning, men är små och smutta att ha med sig på jobbresorna, och med riktigt bra batteritid. Men drömmen var ju lurar med bra aktiv ljuddämpning, så det blev ett par Bose QC25 först, sen QC35, och de var rena drömmen att ha på flygresor. Men, stora och bökiga att ha med sig och använda. Tycker de är stora och i vägen när man t ex knatar runt på flygplatser, och inte särskilt diskreta att ha på huvudet på allmänna platser etc. Mycket bra batteritid dock.

Så, jag hade en dröm, tänk om Apple kunde göra en ny trådlös version av de där in-ear de hade, de som jag gillade.
Och efter många år så kom de, och ta mig fan, hade inte Apple bökat in aktiv ljuddämpning med i dem, och skaplig batteritid med. Jag köpte ett par omgående direkt vid lansering, utan att ens fundera....

Så, omdömet då efter ett antal månader med dessa...?
Ja, jag har inte använt några andra lurar än dessa AirPods Pro sedan jag köpte dem. De låter lika bra eller bättre än BeatsX, har nästan lika bra aktiv ljuddämpning som QC35, är extremt smidiga att ha med sig, mycket bra batteritid totalt sett. Mycket smidiga att använda, sitter helt ok i öronen och mycket liten risk att de trillar ur vad man än gör så länge man inte råka komma åt dem själv. Lyssnar ibland när jag ska sova, och oftast vaknar jag på morgonen med båda fortfarande i öronen. Cyklar MTB med dem etc. Inga problem alls.

Ser liksom ingen anledning längre att släpa runt på QC35, så de kanske blir till salu de med, och de är i nyskick. Kanske jag behåller mina BeatsX för mer våldsamma övningar där det kan finnas mer risk för att det kan trilla ur öronen, och då en sladd runt nacken kan vara en räddning. Annars är det AirPods Pro som gäller.
Åt helvete med Currylinjer och slagrutor, och fram med vetenskap och fakta. Heja Randi :)

Tangband
Semesterfirare
 
Inlägg: 8841
Blev medlem: 2017-11-28

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav Tangband » 2020-05-27 18:11

hifikg skrev:Har du inte provat Airpods Pro så häng med o läs, här får bara du som använt dem skriva om dina erfarenheter. Jag är ruggigt sugen, Apple har uppfyllt alla mina önskemål, men priset gör att jag vill höra från verkliga användare innan jag slår till. Ljudkvaliteten givetvis, men också hur bra de sitter i öronen, går de att sova med? hur stor är risken för att de faller ur? Mina JBL har trillat ur vid ett par tillfällen, utan allvarliga konsekvenser, men jag ser framför mig hur de faller ner i en toastol, försvinner genom ett galler i gatan eller ramlar ur när jag somnar på ett flygplan... ja, berätta nu!


Jag har inte hört dessa, men den här siten har gjort en mycket noggrann test av dem . De fick överlag bra omdöme.
https://www.rtings.com/headphones/revie ... y-wireless

Jag har själv airpod originalen- de är tyvärr basfattiga och obekväma vilket verkar ha förbättrats på pro modellen. Inte perfekt men lite mer bas :)
Bilden visar basåtergivningen i airpods pro.
https://www.rtings.com/headphones/revie ... y-wireless

Användarvisningsbild
hifikg
Mr Clickbait
 
Inlägg: 26677
Blev medlem: 2011-09-17
Ort: Metropolen Hallstahammar

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav hifikg » 2020-05-27 21:44

Jag ska köpa ett par, eller kanske ett par av nästa generation, ryktet går redan, så snart mina JBL Free lägger av helt. De haltar sig fram f n. Senast jag tänkte provlyssna musik fick jag inte höger o vänster att synka. Använder 95% av tiden bara den högra luren o lyssnar då på radio, poddar och ljudböcker. Och den börjar bli sliten, så snart kanske det är dags.
Sitter nöjd :)

Dr_Tinnitus
 
Inlägg: 777
Blev medlem: 2004-01-07
Ort: Hemma eller oljeplattform

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav Dr_Tinnitus » 2020-05-28 06:50

Tangband skrev:
hifikg skrev:Har du inte provat Airpods Pro så häng med o läs, här får bara du som använt dem skriva om dina erfarenheter. Jag är ruggigt sugen, Apple har uppfyllt alla mina önskemål, men priset gör att jag vill höra från verkliga användare innan jag slår till. Ljudkvaliteten givetvis, men också hur bra de sitter i öronen, går de att sova med? hur stor är risken för att de faller ur? Mina JBL har trillat ur vid ett par tillfällen, utan allvarliga konsekvenser, men jag ser framför mig hur de faller ner i en toastol, försvinner genom ett galler i gatan eller ramlar ur när jag somnar på ett flygplan... ja, berätta nu!


Jag har inte hört dessa, men den här siten har gjort en mycket noggrann test av dem . De fick överlag bra omdöme.
https://www.rtings.com/headphones/revie ... y-wireless

Jag har själv airpod originalen- de är tyvärr basfattiga och obekväma vilket verkar ha förbättrats på pro modellen. Inte perfekt men lite mer bas :)
Bilden visar basåtergivningen i airpods pro.
https://www.rtings.com/headphones/revie ... y-wireless


Ja det är markant skillnad i bastryck i AirPods Pro jämfört med icke Pro. Vill inte påstå att de skulle ha den bästa och kralligaste basen där ute, men jag tror få kommer att sakna bas eller nåt annat i dessa Pro sett till vad de är tänkta för, bra trådlösa smidiga allroundare med bra ljud etc.
Åt helvete med Currylinjer och slagrutor, och fram med vetenskap och fakta. Heja Randi :)

Användarvisningsbild
Kribban
 
Inlägg: 5810
Blev medlem: 2005-01-09
Ort: Falkenberg

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav Kribban » 2020-09-02 19:56

Jag har nu använt mina AirPods PRO i 2 veckor och är väldigt positiv. De är väldigt bekväma och låter helt ok. Folk som jag pratar med uppfattar mig väldigt tydligt.

Det som är lite roligt och kanske skrämmande är att jag beställde dem när jag hade gått och lagt mig. När jag vaknade dagen efter så plingade det till i telefonen med en orderbekräftlese. Jag har nu lärt mig att inte surfa på sidor med prylar när jag tagit en insomningstablett. Jag är i alla fall nöjd

Hej förresten
Miljö-alarmist

Användarvisningsbild
hifikg
Mr Clickbait
 
Inlägg: 26677
Blev medlem: 2011-09-17
Ort: Metropolen Hallstahammar

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav hifikg » 2020-09-02 21:05

Hej, jag har haft mina i en månad nu o jag är så nöjd. Självtesten kom fram till att jag ska ha de största plopparna, själv hade jag nog valt små eller medium i tron att de kommer längre in i hjärnan, men de stora fyller ut o tätar så att brusreduceringen blir magisk och musiken alldeles underbar. Tyvärr är mina Sennheiser trasiga så jag kan inte jämföra, men jag tror det är ganska tight o då är de här ändå trådlösa :)

Ingen gång har någon lur ramlat ur örat, det är jättesmidigt att byta mellan iPhone och MacBook Pro, den lilla plastkapseln andas kvalitet, men ett par gånger har jag vaknat med en lur strömlös. Fem minuter tar det att ladda upp lurarna för en timmas lyssning/prat. Smart tänkt! Musiken/boken stannar när man tar ur en lur o startar igen när den ansluts. Lurarna fungerar oberoende av varandra (mina JBL har höger lur som "master") så lyssnar jag på en ljudbok tar strömmen "aldrig" slut, en lur kan laddas medan jag lyssnar i den andra.

Designen gillar jag, de är avsevärt kortare än tidigare modeller och likväl fungerar det bra att prata i dem, ingen har klagat på pratljudkvaliteten så här långt.

En halvgammal iPhone o ett par Airpods Pro har den senaste tiden varit min mesta ljudanläggning, men så har det varit sommar och utesäsong också. Jag kommer på mig själv med att le fånigt och göra konstiga steg och gester när jag går på stadens gator, men tänker att om jag inte hör mina medmänniskor så kan de inte se mig :)

Förutom att uppfinna den ultimata, trådlösa in-ear luren har Apple även uppfunnit ett helt nytt sätt att ta till sig musik, för 99 spänn i månaden får jag tillgång till all världens musik. Direkt. Rakt in i huvudet. Låter otroligt, eller hur? Men det är sant!

Likväl kommer jag på mig själv med att köpa plastbitar och filer... Old habits

Jag har ett par tankar om nästa version... brusreduceringen går att göra ännu kraftigare, men det kanske går ut över ljudet? Ibland stoppar jag bara lurarna i öronen o brusreducerar bort världen. Den försvinner till 90% eller så, låt oss slippa den helt när vi så önskar. När jag växlar till transparent läge hör jag omgivningen men min egen röst låter annorlunda (kanske är det så ni andra hör den) och i det läget skulle jag inte ha något emot att mikrofonerna kunde användas för att förstärka ljudet om man så vill :)

Att köra bil med brusreduceringen på är en intressant upplevelse. Nästan alla ljud försvinner o min gamla V70 blir tyst som en Tesla :)

Edit: Netonnet har sänkt priset till 2200 kronor, så de är tusen kronor billigare nu än när tråden startade. Hörde jag någon säga kap?
Sitter nöjd :)

Användarvisningsbild
Kribban
 
Inlägg: 5810
Blev medlem: 2005-01-09
Ort: Falkenberg

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav Kribban » 2020-09-02 21:25

Jag har kommit fram till att mina hörselgångar förmodligen är olika stora så kör medium i vänster och large i höger. De är otroligt sköna. Kanske skulle prova large i båda för de har jag inte gjort än. För 2200 kr så säger jag att det är ett kap :)
Miljö-alarmist

Användarvisningsbild
Alexi
 
Inlägg: 16537
Blev medlem: 2003-03-19
Ort: Stockholm

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav Alexi » 2020-09-02 21:25

Jag har haft mina i snart ett år nu, använder dem dagligen men aldrig till musik eftersom en audiolog berättade för mig att ny forskning visat att in-ear lurar lättare orsakar hörselskador.

Men AirPods PRO... fördelarna är att de funkar väldigt smidigt att koppla till dator, iPhone, iPad och växla mellan. Kommer bli ännu smidigare snart med kommande uppdateringar. Att de går att ladda med fodralet.
Gillar verkligen funktionen att nör man plockar en ur örat så pausar musiken och att kunna välja mellan att dämpa ljud utifrån eller förstärka dem.

Nackdelarna är att batteritiden ör för kort när man behöver ha dem igång hela dagen. De stänger heller inte av sig trots inget ljud, så glömmer du sätta dem i laddaren så drar de slut på allt batteri.

Råkat ut för en riktigt jobbig bugg, där det blev rundgång när de var uppkopplade till både iPad och iPhone samtidigt.
Med tiden blir silikonet i plupparna slappare och nu vill de ramla ur tom med största plupparna, i början hade jag de minsta och de kändes tight.

Ibland glömmer de även bort att ladda, så när jag tar dem ur fodralet kan en av dem vara helt urladdad.
Var med och grundade Faktiskt.se, men är inte involverad i nya .io

Användarvisningsbild
hifikg
Mr Clickbait
 
Inlägg: 26677
Blev medlem: 2011-09-17
Ort: Metropolen Hallstahammar

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav hifikg » 2020-09-02 21:33

Jag kör musiken på en ganska moderat nivå tycker jag, med brusreducering behöver jag inte kräma på så mycket. Första in-earlurarna som jag lyssnar på musik på riktigt i. Mina trådlösa Sony med tråd mellan lurarna var hyfsat kul att lyssna på musik i.
Sitter nöjd :)

Användarvisningsbild
Stranne
 
Inlägg: 3050
Blev medlem: 2005-01-17
Ort: Smögen

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav Stranne » 2020-09-03 14:09

Halvt OT, men det gäller Airpods Pro iaf:
Vad är det som triggar batteristatusen att visas på telefonen när man öppnar caset?
Ibland sker det, och ibland inte. Jag lyckas inte komma på vad det är som bestämmer ifall statusen ska visas i luren eller ej... När jag vill veta får jag pröva att lägga caset nära telefonen och öppna, plocka ur lurarna, ibland stoppa tillbaka dem och stänga locket för att sen prova igen. Störande när jag inte begriper exakt vad som bestämmer när de ska visa sin status eller ej!

Användarvisningsbild
sportbilsentusiasten
Nej, Sporthojsentusiasten
 
Inlägg: 11889
Blev medlem: 2008-07-01

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav sportbilsentusiasten » 2020-09-03 20:31

Köpte do direkt de kom ut. Skitbra!
Är inne på mitt andra par.

Användarvisningsbild
Alexi
 
Inlägg: 16537
Blev medlem: 2003-03-19
Ort: Stockholm

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav Alexi » 2020-09-03 20:32

Du kan ”swipa” till höger så kan du se batteristatus när du har lurarna på dig.

sportbilsentusiasten skrev:Är inne på mitt andra par.
Vad hände med första paret?
Var med och grundade Faktiskt.se, men är inte involverad i nya .io

Tangband
Semesterfirare
 
Inlägg: 8841
Blev medlem: 2017-11-28

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav Tangband » 2020-09-05 08:52

sportbilsentusiasten skrev:Köpte do direkt de kom ut. Skitbra!
Är inne på mitt andra par.


Jo de är bra :) . För att vara in-ear.
Ljudkvaliteten är , så inte folk tror att ljudet är det bästa som finns oavsett hörlursprincip, sämre än tex Sony wh1000xm3 , och det är ganska stor skillnad.
viewtopic.php?f=9&t=70566

Men det är möjligt att dessa Apple lurar är bland det bästa som finns inom in - ear.

Användarvisningsbild
goat76
 
Inlägg: 6642
Blev medlem: 2012-08-25

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav goat76 » 2020-09-05 10:18

Tangband skrev:Men det är möjligt att dessa Apple lurar är bland det bästa som finns inom in - ear.


Tangband, du älskar verkligen uttryck som "världens bästa" och liknande, även om du just denna gång nöjde dig med "bland det bästa". :D

Visst är du medveten om hur stor hörlursmarknaden är i världen och hur ofantligt många tillverkare det finns där ute, antagligen flera hundra du inte ens känner till men som är välkända bland de som verkligen är djupt intresserade av främst musiklyssning via hörlurar.

Inget ont om Apple Airpods Pro, det är många som gillar dem och de är säkert jättebra, men om du kollar in följande sida och bläddrar dig framåt sida för sida så inser du nog vidden av utbudet för in-ear lurar. :)
https://www.head-fi.org/showcase/categories/in-ear.259/

Användarvisningsbild
jonasp
Blomkålsadmin
 
Inlägg: 8188
Blev medlem: 2003-08-04

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav jonasp » 2020-09-05 10:28

Hörlurar uppfattas av fysiologiska skäl mer olika från individ till individ än högtalare. Detta torde om jag inte tänker helt tokigt gälla i extra hög grad för hörlurar som stoppas in i örat. Omdömena lär variera således.

Har lyssnat kort på airpods pro Och tycker de låter ok, det är inget som sticker ut. Men knappast någon himlastormande upplevelse heller. För mig är de dock helt oanvändbara - de trillar ur öronen. Jag är för tjockskallig typ, så de fastnar helt enkelt inte.

Bästa rådet jag kan ge är: prova själv!
Grundare och VD i Acoustic Illusion AB

Användarvisningsbild
jonasp
Blomkålsadmin
 
Inlägg: 8188
Blev medlem: 2003-08-04

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav jonasp » 2020-09-05 10:30

Tillägg: använder själv etymotic, låter hyfsat och ljuddämpar väldigt bra, och jabra med blåtand för träning och samtal. De sistnämnda tycker jag är ganska kassa ur ett återgivningsperspektiv. Tyvärr.
Grundare och VD i Acoustic Illusion AB

Användarvisningsbild
hifikg
Mr Clickbait
 
Inlägg: 26677
Blev medlem: 2011-09-17
Ort: Metropolen Hallstahammar

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav hifikg » 2020-09-05 13:12

jonasp skrev:...Har lyssnat kort på airpods pro Och tycker de låter ok, det är inget som sticker ut. ...


Då tryckte du in dem för långt 8O
Sitter nöjd :)

Användarvisningsbild
goat76
 
Inlägg: 6642
Blev medlem: 2012-08-25

Re: Airpods Pro berätta om dina erfarenheter!

Inläggav goat76 » 2020-09-05 16:15

hifikg skrev:
jonasp skrev:...Har lyssnat kort på airpods pro Och tycker de låter ok, det är inget som sticker ut. ...


Då tryckte du in dem för långt 8O


Jag är inne på mitt nionde par. Atmos.


Återgå till Köpråd


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster