HD Tracks tackar för sig, utförsäljning

Vad är bästa uppgraderingen för just din anläggning? Här kan du fråga andra erfarna medlemmar vad deras åsikt är.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
hifikg
Mr Clickbait
 
Inlägg: 26678
Blev medlem: 2011-09-17
Ort: Metropolen Hallstahammar

HD Tracks tackar för sig, utförsäljning

Inläggav hifikg » 2020-04-29 07:41

HD Tracks UK lägger ner. Fr o m 30 april kan man inte ladda ner köp därifrån. Fram till dess 20% på allt. Kort varsel kan jag tycka.

"After 6 years of helping passionate audiophiles discover incredible Hi-Res music, HDtracks.co.uk is departing from this amazing community.

While we are sad to say goodbye to HDtracks.co.uk, we are excited to continue improving our core website, HDtracks.com, and developing new Hi-Res technologies.

You will not be able to download any orders after April 30, 11:59 PM GMT. Please complete all orders before this time. Contact@HDtracks.com will be available to answer any questions now or in the future.

To thank you for your support through the years, please enjoy a final 20% storewide blowout sale.

From all of us at HDtracks, thank you.
Use code April20UK for 20% off storewide
One-time-use-only. Offer valid through 30/4/20 11:59PM GMT"
Sitter nöjd :)

Användarvisningsbild
RogerGustavsson
 
Inlägg: 22706
Blev medlem: 2004-05-02
Ort: Huskvarna

Re: HD Tracks tackar för sig, utförsäljning

Inläggav RogerGustavsson » 2020-04-29 07:55

HDtracks.com ska vara kvar? Vad innebär det för köpare i Sverige?

Användarvisningsbild
hifikg
Mr Clickbait
 
Inlägg: 26678
Blev medlem: 2011-09-17
Ort: Metropolen Hallstahammar

Re: HD Tracks tackar för sig, utförsäljning

Inläggav hifikg » 2020-04-29 09:11

RogerGustavsson skrev:HDtracks.com ska vara kvar? Vad innebär det för köpare i Sverige?


Jag har handlat på båda, lekt valutasvin och ibland tjänat på svagt pund och ibland dragit nytta av lägre amerikanska priser. Numera köper jag det mesta via Qobuz. Inget av företagen, möjligen .uk levererar normalt till Sverige, så man får "fuska" lite.
Sitter nöjd :)


Återgå till Köpråd


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster