Funderar på att köpa ino px-2 eller PY-2?
Rummet (bio enbart) är på 12m2.
Vilka basar tror ni passar mitt rum?
Moderator: Redaktörer
Belker skrev:Jag ska sälja mina pX2 snart, så ta det i beaktande när jag säger att jag inte saknar kapacitet i min 15 kvadrats biogrotta. Att jag säljer beror på att jag vill prova infraY4. Fler utstrålningspunkter, lättare att gömma fyra mindre lådor och aningens högre kapacitet (men det tror jag som sagt är av akademisk betydelse). pY2 kommer ju Inte lämna många kvadrat över till annat, de är stora!
DVD-ai skrev:Belker skrev:Jag ska sälja mina pX2 snart, så ta det i beaktande när jag säger att jag inte saknar kapacitet i min 15 kvadrats biogrotta. Att jag säljer beror på att jag vill prova infraY4. Fler utstrålningspunkter, lättare att gömma fyra mindre lådor och aningens högre kapacitet (men det tror jag som sagt är av akademisk betydelse). pY2 kommer ju Inte lämna många kvadrat över till annat, de är stora!
Om jag inte mins fel så blir infraY4 över fyra gånger så högt maximalt ljudtryck som profX-2, det är en hel del
Belker skrev:DVD-ai skrev:Belker skrev:Jag ska sälja mina pX2 snart, så ta det i beaktande när jag säger att jag inte saknar kapacitet i min 15 kvadrats biogrotta. Att jag säljer beror på att jag vill prova infraY4. Fler utstrålningspunkter, lättare att gömma fyra mindre lådor och aningens högre kapacitet (men det tror jag som sagt är av akademisk betydelse). pY2 kommer ju Inte lämna många kvadrat över till annat, de är stora!
Om jag inte mins fel så blir infraY4 över fyra gånger så högt maximalt ljudtryck som profX-2, det är en hel del
Blir det så pass, ändå?!Ja, det är ju alltid bra att ha å åka med, det vet ju du.
DVD-ai skrev:Jag tror det blir fina fisken!
Har du möjlighet att placera dessa på fördelaktiga platser?
Så att du drar maximal nytta av stt dom är 4st
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 30 gäster