Blocket bedragare

Vad är bästa uppgraderingen för just din anläggning? Här kan du fråga andra erfarna medlemmar vad deras åsikt är.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
distad
Semesterfirare
 
Inlägg: 10217
Blev medlem: 2004-07-25
Ort: På samhällets botten

Blocket bedragare

Inläggav distad » 2021-09-12 17:40

Man ska se upp, men samtidigt så tror man gott om folk. Tills man söker på deras nummer... 8O :o :x :roll: Har senaste tiden märkt konstiga saker på blocket då jag la ut en annons på ett par Ikea lampor ifrån 2000talet som är annorlunda och konstigt nog så kom två svar in mitt i natten där jag uppmanades att upplysa en pappa som jag fick mailadressen till om mina lampor :? Sedan satte jag ut en köpes annons där svaren kom direkt och 3 svar där det ena luktade illa direkt, det andra ville att jag skickade mina uppgifter så skulle han skicka högtalarna i eftermiddag för han skulle åka och jobba ikväll och var sedan borta i 10 dagar på jobb.... Luktar illa också och han fanns på denna sida. https://www.gelki.com/Blocket-bedragare/ Det sista svaret har jag inte fått svar på, var han bor. Men det lutar kraftigt åt att jag enbart köper av någon i Stockholm så man kan hämta själv då det är enda sättet att vara på den säkra sidan utan krångel. Tycker det är otroligt tragiskt att det ska vara så här och jag kan tänka mig att många av dessa bedragare håller på hela tiden med mindre dyra grejer som i mitt fall och pengarna rullar uppenbart in eftersom de fortsätter och någon som går till Polisen lär det inte vara för man vet att en anmälan hamnar i en pappershög...
Psykfall med Komplex PTSD,Paniksyndrom,Ångest osv.
Tror på Kablar,ett altare och ett färgrikt ljud och är obegåvad enligt en del personer.

AlbertHall
 
Inlägg: 1508
Blev medlem: 2019-11-13

Re: Blocket bedragare

Inläggav AlbertHall » 2021-09-14 19:52

Jag antar att svaren var på ganska knagglig svenska.

Användarvisningsbild
distad
Semesterfirare
 
Inlägg: 10217
Blev medlem: 2004-07-25
Ort: På samhällets botten

Re: Blocket bedragare

Inläggav distad » 2021-09-15 09:09

AlbertHall skrev:Jag antar att svaren var på ganska knagglig svenska.

Nej, det var på bra svenska.
Psykfall med Komplex PTSD,Paniksyndrom,Ångest osv.
Tror på Kablar,ett altare och ett färgrikt ljud och är obegåvad enligt en del personer.


Återgå till Köpråd


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], dewpo och 13 gäster