Någon med erfarenhet av att ha dämpkudar till Larsen 4? Är det värt?
Till de större varianterna verkar det ju ingå så kanske inte är n ödvändigt för den här mindre modellen?
Moderator: Redaktörer
FBK skrev:Jag har valt bort dessa pga av katter som hoppar upp på högtalare som inte står superstadigt = de kan ramla ner i golvet (har hänt) men i framtiden så kommer jag ha en liiiiten söt högtalaresom kommer få dämpkuddar under sig för den ramlar inte om kul.......
(OA50
) Eller hur Kermit116
FBK skrev:Jag har valt bort dessa pga av katter som hoppar upp på högtalare som inte står superstadigt = de kan ramla ner i golvet (har hänt) men i framtiden så kommer jag ha en liiiiten söt högtalaresom kommer få dämpkuddar under sig för den ramlar inte om kul.......
(OA50
) Eller hur Kermit116
Maccis skrev:Ring Larsen och beställ rätt kuddar till dina 4.3.
All 4 är inte lika.
Kermit116 skrev:
Hoppas fortfarande att paa hittar till tråden och förklarar varför vi ska ha SD-kuddar.
mindcruncher skrev:FBK skrev:Jag har valt bort dessa pga av katter som hoppar upp på högtalare som inte står superstadigt = de kan ramla ner i golvet (har hänt) men i framtiden så kommer jag ha en liiiiten söt högtalaresom kommer få dämpkuddar under sig för den ramlar inte om kul.......
(OA50
) Eller hur Kermit116
Så kattfritt == dämpkuddar?
Användare som besöker denna kategori: DVD-ai och 20 gäster