Holographic Amp 23.

Vad är bästa uppgraderingen för just din anläggning? Här kan du fråga andra erfarna medlemmar vad deras åsikt är.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
HolographicAudio™
 
Inlägg: 545
Blev medlem: 2003-11-28
Ort: Växjö

Re: Holographic Amp 23.

Inläggav HolographicAudio™ » 2024-03-26 11:51

RogerGustavsson skrev:Tror hemsidan behöver redigeras lite, uppgiven effekt i 4 Ohm har två olika siffror.

Tack för tipset, ändringsbegäran inskickad.
Äger företaget INNOTEC som tillverkar audioprodukter med varumärket HOLOGRAPHIC AUDIO®.
http://www.holographicaudio.com
OPPO 105>ULC>Pre Two>ULC>AMP Twenty>Darth Vader

Användarvisningsbild
HolographicAudio™
 
Inlägg: 545
Blev medlem: 2003-11-28
Ort: Växjö

Re: Holographic Amp 23.

Inläggav HolographicAudio™ » 2024-03-26 11:56

paa skrev:Är apparaten CE-märkt?

Ja!
Äger företaget INNOTEC som tillverkar audioprodukter med varumärket HOLOGRAPHIC AUDIO®.
http://www.holographicaudio.com
OPPO 105>ULC>Pre Two>ULC>AMP Twenty>Darth Vader

Användarvisningsbild
sprudel
ADHB
 
Inlägg: 9602
Blev medlem: 2008-01-20
Ort: Göteborg

Re: Holographic Amp 23.

Inläggav sprudel » 2024-04-07 22:12

Hur går det Morgan? Låter det till sin belåtelse? :)
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so.

M.Twain

Perhaps you say that it's not accurate? I say it's entertainment!

© 2012 Nelson Pass

Användarvisningsbild
tordnilsson
 
Inlägg: 504
Blev medlem: 2006-12-08

Re: Holographic Amp 23.

Inläggav tordnilsson » 2024-04-08 08:08

HolographicAudio™ skrev:
tordnilsson skrev:Ställ gärna frågan om sk "inspelningseffekter" till konstruktören av Holographics produkter så får ni säkert ett bra svar, han verkar precis som Morello ha bra koll på konstruktion av elektronik.

Jag tar detta som en fråga. :-)
Nej, några sådana effekter förekommer inte. För övrigt så är samtliga steg testade med vår audioanalysator (Audio Precision APX) och konstlast. Under detta test lastas stegen till max, så några helt ospeleade steg förekommer inte.


Tack för svar, jag hade på känn att svaret skulle bli precis så.

Användarvisningsbild
sprudel
ADHB
 
Inlägg: 9602
Blev medlem: 2008-01-20
Ort: Göteborg

Re: Holographic Amp 23.

Inläggav sprudel » 2024-04-08 09:12

tordnilsson skrev:
HolographicAudio™ skrev:
tordnilsson skrev:Ställ gärna frågan om sk "inspelningseffekter" till konstruktören av Holographics produkter så får ni säkert ett bra svar, han verkar precis som Morello ha bra koll på konstruktion av elektronik.

Jag tar detta som en fråga. :-)
Nej, några sådana effekter förekommer inte. För övrigt så är samtliga steg testade med vår audioanalysator (Audio Precision APX) och konstlast. Under detta test lastas stegen till max, så några helt ospeleade steg förekommer inte.


Tack för svar, jag hade på känn att svaret skulle bli precis så.


Jag också, vad tror du annars skulle bli reaktionen på ett forum som faktiskt? :mrgreen:
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so.

M.Twain

Perhaps you say that it's not accurate? I say it's entertainment!

© 2012 Nelson Pass

Användarvisningsbild
avr7000
Dunder-Don
 
Inlägg: 7287
Blev medlem: 2003-08-27
Ort: area 51

Re: Holographic Amp 23.

Inläggav avr7000 » 2024-04-08 10:59

sprudel skrev:
tordnilsson skrev:
HolographicAudio™ skrev:Jag tar detta som en fråga. :-)
Nej, några sådana effekter förekommer inte. För övrigt så är samtliga steg testade med vår audioanalysator (Audio Precision APX) och konstlast. Under detta test lastas stegen till max, så några helt ospeleade steg förekommer inte.


Tack för svar, jag hade på känn att svaret skulle bli precis så.


Jag också, vad tror du annars skulle bli reaktionen på ett forum som faktiskt? :mrgreen:


:mrgreen:
Hjälper Larsen HiFi AB lite... inte på kommersiell basis men det kan vara bra att veta för att värdera mina inlägg.

Användarvisningsbild
tordnilsson
 
Inlägg: 504
Blev medlem: 2006-12-08

Re: Holographic Amp 23.

Inläggav tordnilsson » 2024-04-08 12:27

Jodå jag visste redan att konstruktören hade det svaret, jag lyssnade på honom när han berättade om sina produkter på ett Lts-möte och en hel del av det arbete som ligger bakom konstruktionerna och det är ett imponerande jobb bakom med fina lösningar.

Föregående

Återgå till Köpråd


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster