Moderator: Redaktörer
Morello skrev:Kinesisk!

pLudio skrev:En begagnad Shiit Urd då? För de tillverkas väl inte längre?
avr7000 skrev:
Givet sin lilla storlek är den inte mycket sexigare än den ASUS jag har....
Jag skulle vilja ha når som ser ut som en svart cd i fullformat (43 cm typ) som har USB ut som transport.... har den sedan DAC o analoga utgångar är det väl OK om de inte ökar priset våldsamt mycket.
Stefan
RogerGustavsson skrev:avr7000 skrev:Jag skulle vilja ha når som ser ut som en svart cd i fullformat (43 cm typ) som har USB ut som transport.... har den sedan DAC o analoga utgångar är det väl OK om de inte ökar priset våldsamt mycket.
En sådan skulle väl ha mest luft inuti? Om det inte sitter mycket mer än ett drivverk därinne tar det inte mycket plats.
avr7000 skrev:Får hämta upp nån annan CD från källaren.
Bill50x skrev:avr7000 skrev:Får hämta upp nån annan CD från källaren.
Med CD gissar jag att du menar CD-spelare. Om du saknar en CD har jag säkert någon som ligger och skräpar, kan jag skicka gratis...![]()
/ B
avr7000 skrev:DMP-A10 har dubbla coax in och dubbla optiskt in så man kan med dubbletter av CD skiva skifta fram o tillbaka o jämföra mellan olika CD-spelare/drive....
Det kan/skall väl inte kunna vara nivåskillnad på den digitala signalen?
avr7000 skrev:Den har ju dubbla analogt in oxå så man kan ju köra med en SACD spelare och ha möjligheten att köra analogt in....
Nu läste jag på lite.... jag kan med min Oppo BD105 rippa DSD filerna på SACD till dator och sedan lägga dem på hårddisken i magen på DMP A10
Användare som besöker denna kategori: dewpo och 18 gäster