Moderator: Redaktörer
shifts skrev:Jag har på känn att jag skulle uppskatta herr Neil Young, men var sjutton
börjar jag? Det enda som jag har lyssnat upprepade gånger på och njutit
mycket av är hans soundtrack till Jim Jarmuschs fantastiska film Dead man
från 1995.
Den enda titel förutom soundtracket jag känner till är Harvest Moon. Nå, låt
tipsen hagla. Är säker på att Young har fans här.
subsand skrev:Related - Spalten till höger om videorutan.
mackinley skrev:Chrome Dream II är föresten värd pengarna för en enda låt.. Ordinary people En 18 minuter lång låt som aldrig släpper greppet om en.. den hade antagligen varit lika bra utan musik..
mackinley skrev:Chrome Dream II är föresten värd pengarna för en enda låt.. Ordinary people En 18 minuter lång låt som aldrig släpper greppet om en.. den hade antagligen varit lika bra utan musik..
phloam skrev:Vilka är bottennappen egentligen? "Landing on water" ellerKanske bara känns konstigt att han blandar in synthar osv?
Han måste ju vid olika tillfällen känt sig rätt less på att sitta och whina med gitarr och munspel *duckar*
Panelguy skrev:phloam skrev:Vilka är bottennappen egentligen? "Landing on water" ellerKanske bara känns konstigt att han blandar in synthar osv?
Han måste ju vid olika tillfällen känt sig rätt less på att sitta och whina med gitarr och munspel *duckar*
80-talet (bortsett från Re-ac-tor) var väl inte hans så att säga. Klassikerna är ju i stort sett samtliga från 70-tal.
shifts skrev:Harvest var den jag fastnade vid först och där jag blivit kvar för tillfället. Får
se var jag går vidare. Tänkte att det kanske var dags för en kort återrapport.
shifts skrev:Harvest var den jag fastnade vid först och där jag blivit kvar för tillfället. Får
se var jag går vidare. Tänkte att det kanske var dags för en kort återrapport.
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster