TCM skrev:I Söderköping är kinderna röda. Jag hade missat det här

. Har haft lite problem med Internet på senaste tiden så det har varit radioskugga. Lyssnar just nu på "The best jewel..." för första gången - det låter lovande.
Angående frufrågan - min fru är mer meh. En del kan hon inte med, men hon älskar "Doo Wop..." och "When love..."
Rankingen på albumen är
1. Jordan
2. Steve McQueen
3. Protest Songs
4. Langley Park (med viss nostalgikänsla eftersom Cars and Girls var min första kontakt med PS)
5. Swoon
6. Resten
Äntligen!
Var har du varit?
Jag har undrat när du skulle komma in i tråden.
TCM jag sympatiserar med dig. Du brukar hålla reda på mig och den här gången flög en skiva av denna dignitet under din radar?
En P-Sproutare!
Det är väl helt underbart.
Ta bort de röda kinderna genast!
Det har rankats skivor tidigare i tråden och ni har rätt bra koll tycker jag.
Bäst är Steve McQ.
Den är den ultimata.
Sen kommer Jordans återkomst.
Sen kommer Andromeda H.
Japp så är det faktiskt.se.
Sen kommer alla de andra som är bra på så många sätt och bör finnas i varje musikälskares samling.
Den sista som vi nu alla lyssnar på är en växare och har ett mycket varsamt handlag som ni kommer att uppskatta lite längre fram.
Åskan (ref till A H ) är bara lite lågmäld men hörs om man vill, lyssna så finns den där.
Crimson/Red tror jag kommer att gå in som nummer fyra på listan hos mig i alla fall.
Jag gillar de fina penseldragen.
Men saknar hans brors och Contis samspel lite grann.
Nåväl, som landet ligger nu är det väldigt bra spelat av Paddy , han själv, på alla instrument.
Han är alltså en av de där multiinstrumentalisterna som när det behövs spelar allt själv och ger ut en skiva när det så ska vara, eller behöver vara så?
Som Little Stevie , Prince, Todd, Macca och många fler, vi kan väl kalla dem et al?
Det var som tusan.
(kanske ett trådämne?)
PS.
Fru-faktorn är nu 3 mot 1, ???
1, ....ja, två låtar (TCMs fru här) av hur många.......
Ännu så länge framhärdar jag att de är ett kill-band.

I CAN´T THINK.... ..... OF ANYTHING BOW LP2