Tänkte att vi skulle ha en tråd där vi tippsar om skivor på rea etc. och börjar själv med att föreslå:
NITIN SAWHNEY - All Mixed Up (2CD) 65kr
Moderator: Redaktörer
Slartibartfast skrev:Trentemöller - Last Resort för 109kr 4 månader gammal... det är ett bra pris för förra årets bästa elektronikaplatta!?
[slrt]
knaster skrev:Hittade denna tidiga Pan Sonic på cdon.com för 79kr om är intresserad av lite brummande elektronik.
Pan Sonic - Kulma
knaster
Slartibartfast skrev:knaster skrev:Hittade denna tidiga Pan Sonic på cdon.com för 79kr om är intresserad av lite brummande elektronik.
Pan Sonic - Kulma
knaster
CDON är lite bökiga att länka ifrån: man måste använda en av dem skapad länk eftersom de kör någon sorts sessionsbaserad koppling:
Pan Sonic
Tyvärr så köpte jag Kulma för många flera kronor för en tid sedan. Dock har jag inte köpt den andra...
[slrt]
Slartibartfast skrev:the Knife - Silent Shout
Säga vad man vill, men den är ju faktiskt inte dålig. 99:- är den faktiskt värd!
Slartibartfast skrev:Trentemöller - Last Resort för 109kr 4 månader gammal... det är ett bra pris för förra årets bästa elektronikaplatta!?
[slrt]
-distortion- skrev:Slartibartfast skrev:the Knife - Silent Shout
Säga vad man vill, men den är ju faktiskt inte dålig. 99:- är den faktiskt värd!
Jag fick DVDn av min tjej. Fan att man missade den konserten! Jag tänkte åka ner på den när jag såg att den var, sen glömde jag bort det.
Rekommenderas starkare än albumet från mej!
PJo skrev:-distortion- skrev:Slartibartfast skrev:the Knife - Silent Shout
Jag fick DVDn av min tjej. Fan att man missade den konserten! Jag tänkte åka ner på den när jag såg att den var, sen glömde jag bort det.
Rekommenderas starkare än albumet från mej!
Jag var där! Utav alla konserter med dåligt ljud var denna en av de sämsta. I slutet spelades det så högt att även sången distade.
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster