Vill rekomendera Bruce Springsteen "We Shall Overcome" The Seeger Sessions.
Innan du lyssnar på CD:n se den medföljande domumentären (DVD:n) som finns i fodralet för att få en bild av vad albumet handlar om.
Inte dumt alls.
Moderator: Redaktörer
Bill50x skrev:Men är det inte väldigt dåligt ljud på den skivan? Jag har visserligen bara "fultankat" några mp3:or, men de låter f-dj-igt.
frilins skrev:Vill rekomendera Bruce Springsteen "We Shall Overcome" The Seeger Sessions.
Innan du lyssnar på CD:n se den medföljande domumentären (DVD:n) som finns i fodralet för att få en bild av vad albumet handlar om.
Inte dumt alls.
OlA-68 skrev:frilins skrev:Vill rekomendera Bruce Springsteen "We Shall Overcome" The Seeger Sessions.
Inte dumt alls.
sämsta sprängstensplattan någonsin ... hade han inte varit kändis hade aldrig sdylik smörja fått dupliceras på fonogram kommer jag till världsherravälde ngn gng skall jag anordna offentliga bål på den plattan tillsammans med en hel hoper med bert karlsson-produktioner
Miles skrev:OlA-68 skrev:frilins skrev:Vill rekomendera Bruce Springsteen "We Shall Overcome" The Seeger Sessions.
Inte dumt alls.
sämsta sprängstensplattan någonsin ... hade han inte varit kändis hade aldrig sdylik smörja fått dupliceras på fonogram kommer jag till världsherravälde ngn gng skall jag anordna offentliga bål på den plattan tillsammans med en hel hoper med bert karlsson-produktioner
Värst vad det rådde delade meningar här då!Men smaken är ju som baken. Jag gillar för övrigt inte Bruce's "vanliga" plattor särskilt mycket.
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster