som rubriken lyder tänkte jag köpa Infected mushroom cd skiva skivor
vilka tycker ni är bäst av denna grupp ni som lyssnar på dessa ska tydligen va bra kvalite på inspelningarna och även olika ljudeffekter

Mvh fredde

Moderator: Redaktörer
KarlXII skrev:Iofs finns det säkert någon mer tråd i ämnet...
Alla deras skivor är äckligt dåliga. Testa nåt annat istället. Har du tex hört The Cardigans?ftorsell skrev:Hej alla på faktiskt
vilka tycker ni är bäst av denna grupp ni som lyssnar på dessa ska tydligen va bra kvalite på inspelningarna och även olika ljudeffekter
![]()
Mvh fredde
_Fredrik_ skrev:Alla deras skivor är äckligt dåliga. Testa nåt annat istället. Har du tex hört The Cardigans?ftorsell skrev:Hej alla på faktiskt
![]()
Mvh fredde
soundbrigade skrev:Jag har inte hört mycket mer av IM än det som spelas på diverse demon och jag är ..... oförstående. Är det här musik?? Eller är det testsignaler för imponatortillfällen??
Strauss skrev:soundbrigade skrev:Jag har inte hört mycket mer av IM än det som spelas på diverse demon och jag är ..... oförstående. Är det här musik?? Eller är det testsignaler för imponatortillfällen??
Sånt ryskt du spelar då, är det inte till för att tortera krigsfångar?
soundbrigade skrev:Strauss skrev:soundbrigade skrev:Jag har inte hört mycket mer av IM än det som spelas på diverse demon och jag är ..... oförstående. Är det här musik?? Eller är det testsignaler för imponatortillfällen??
Du har inte hört min ryska musik, så du kan ju inte uttala dig. Dessutom är ju rysk musik av födsel och ohejdad vana musikalisk.
Strauss skrev:soundbrigade skrev:Strauss skrev:soundbrigade skrev:Jag har inte hört mycket mer av IM än det som spelas på diverse demon och jag är ..... oförstående. Är det här musik?? Eller är det testsignaler för imponatortillfällen??
Du har inte hört min ryska musik, så du kan ju inte uttala dig. Dessutom är ju rysk musik av födsel och ohejdad vana musikalisk.
Ge fan inte att dissa sånt som andra gillar då
soundbrigade skrev:Strauss skrev:soundbrigade skrev:Strauss skrev:soundbrigade skrev:Jag har inte hört mycket mer av IM än det som spelas på diverse demon och jag är ..... oförstående. Är det här musik?? Eller är det testsignaler för imponatortillfällen??
Ge fan inte att dissa sånt som andra gillar då
Ge fan inte att dissa sånt som andra gillar, själv då![]()
Strauss skrev:I en tråd om Infected Mushroom så tycker jag inte det passar med ryskt pling plong och Cardigans
soundbrigade skrev:Strauss skrev:I en tråd om Infected Mushroom så tycker jag inte det passar med ryskt pling plong och Cardigans
Men det var ju själve fan!!! Det var ju du som tog upp den ryska musiken, inte jag. Först trampar du över alla OT-gränser som finns att kliva över, sedan gapar du på andra att DE inte håller sig till ämnet.
Jag gjorde en kommentar om att jag inte upplevde IM som speciellt musikaliskt, och då började du hacka på rysk musik i allmänhet. Vad är det för djävla sätt!
Strauss skrev:soundbrigade skrev:Strauss skrev:I en tråd om Infected Mushroom så tycker jag inte det passar med ryskt pling plong och Cardigans
Men det var ju själve fan!!! Det var ju du som tog upp den ryska musiken, inte jag. Först trampar du över alla OT-gränser som finns att kliva över, sedan gapar du på andra att DE inte håller sig till ämnet.
Jag gjorde en kommentar om att jag inte upplevde IM som speciellt musikaliskt, och då började du hacka på rysk musik i allmänhet. Vad är det för djävla sätt!
Jag? Skyll på_Fredrik_ som kommer dragandes med Cardigans.
Erik_AA skrev:Mycket IM är ganska trist förutom för basdånet. Finns dock en del riktiga pärlor. Spåret "Selecta" på Converting Vegetarians CD2 har jag fastnat lite för t.ex.
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster