Kind Of Blue/Miles Davis - remastrad
No Other/Gene Clark -med extra låtarna.
Moderator: Redaktörer
LeftHand skrev:Antony & the Johnsons - i am a bird now
Black sabbath - Paranoid
soundbrigade skrev:LeftHand skrev:Antony & the Johnsons - i am a bird now
Black sabbath - Paranoid
Anthony är ju en riktig höjdare. Men Black Sabbaths Paranoid?? Jag tyckte mycket bättre om deras första.
soundbrigade skrev:Såg ni Antonys konsert på TV för något år sedan. Man satt med ståpäls hela tiden. Karln är så otroligt och greppbar. Hans besynnerliga sångstil är ... ska man säga bedövande vacker.
Mera Anthony!
soundbrigade skrev:Men Black Sabbaths Paranoid?? Jag tyckte mycket bättre om deras första.
soundbrigade skrev:Såg ni Antonys konsert på TV för något år sedan. Man satt med ståpäls hela tiden. Karln är så otroligt och greppbar. Hans besynnerliga sångstil är ... ska man säga bedövande vacker.
Mera Anthony!
PekkaJohansson skrev:Beatles - A Hard Day's Night
Johnny Cash - At Folsom Prison
Med vänlig hälsning
Pekka
Nattlorden skrev:Loreena McKennitt: The Vistit (en hårsmån före "the mask and mirror")
Ronnie skrev:Soundbrigade:
Jag blev nyfiken i en strut på renaissance och krylbo.. (orkar inte bläddra tillbaks och kolla vad de hette).
kan man mp3-smakprova någonstans?
Ronnie skrev:Soundbrigade:
Jag blev nyfiken i en strut på renaissance och krylbo.. (orkar inte bläddra tillbaks och kolla vad de hette).
soundbrigade skrev:Ronnie skrev:Soundbrigade:
www.pastisch.se/friends/
soundbrigade skrev:Jag tycker Renaissance är bra och gillar Annie Haslams röst. Tyvärr kan deras musik vara lite halvtråkig, men titellåten Ashes Are Burning är SÅ stark och SÅ vacker - gråtfärdig!
Bill50x skrev:Själv är jag mycket förtjust i live-skivan "Live At Carnegie Hall" från 1976 med en suverän version av Ashes....
/ B
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster