Moderator: Redaktörer
mapem skrev: Och helikoptern är bra!
pingvinen skrev:Känner inte Waters personligen, men Wright, Gilmour och Mason skulle nog snarare uttrycka det som att han är genuint otrevlig. Det lär vara ömsesidigt.
Dahlqvist skrev:Kör du helikoptern när ungarna är med?Svante skrev:Ja visst är den! Fast ungarna bara tittar på mig när jag kör helikoptern, jag fattar inte varför.mapem skrev: Och helikoptern är bra!![]()
mapem skrev:pingvinen skrev:Känner inte Waters personligen, men Wright, Gilmour och Mason skulle nog snarare uttrycka det som att han är genuint otrevlig. Det lär vara ömsesidigt.
Inte jag heller. Den där extremt brittiska trevligheten är mycket ofta en fasad. Det var därför jag påpekade det särskilt. Det var ironiskt menat, alltså.
Dahlqvist skrev:Svante skrev:mapem skrev: Och helikoptern är bra!
Ja visst är den! Fast ungarna bara tittar på mig när jag kör helikoptern, jag fattar inte varför.
Kör du helikoptern när ungarna är med?![]()
/D
Dahlqvist skrev:Svante skrev:Lustigt att den här tråden poppade upp just nu, gissa vad som snurrar i Squeezeboxen just nu...
Tja, vi är nog flera som undrar...
/D
Dahlqvist skrev:Svante skrev:Lustigt att den här tråden poppade upp just nu, gissa vad som snurrar i Squeezeboxen just nu...
Tja, vi är nog flera som undrar...
/D
Piotr skrev:Vee-Eight skrev:Finns ju som Mobile Fidelity-utgåva.
Kom nu inte och säg att den jag beställt låter kräpp pga. söndermastering och MF utgåvan låter 27.53ggr bättre?![]()
/Peter
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster