Moderator: Redaktörer
Strauss skrev:Trance (alla sorter), keltiskt, synth, ambient, electronica, goa, idm, gothic, industrial, trip-hop.
Så jag struntade i att rösta.
IngOehman skrev:Hade dansband funnit med hade det varit lätt att välja en kategori
IngOehman skrev:Hade dansband funnit med hade det varit lätt att välja en kategori,
IngOehman skrev:Läderlappen är en av mina favorit-operetter. Man blir ju alldeles glad bara av att tänka på den.
Strauss skrev:Andra grupper som shifts favoriter Sunn O))) där det inte ens spelas något, bara massa oväsen är jag inte heller någon fantast av
IngOehman skrev:Hade dansband funnit med hade det varit lätt att välja en kategori...Vh, iö
manger skrev:IngOehman skrev:Hade dansband funnit med hade det varit lätt att välja en kategori...Vh, iö
Instämmer! Å dragspel!!! Fy f...![]()
Men om man ska hålla sig till alternativen så är det reggae jag väljer bort.
(För mig är det "dålig-efterfest-musik" - nästan som Stairway to heaven med full gitarrist på ostämd gitarr - och man ska själv vara minst lika full....)
Strmbrg skrev:
Nu skall vi välan balansera oss en smula.
Eller inte, vad vet jag?
Peps Persson har åstadkommit mycket intelligent med reggaen.
Hans tolkningar av "Kalle på spången" och "Litegrann från ovan" tex är helt fenomenala.
Bara så du vet (att jag tycker) det!!
/Strmbrg,
Strmbrg skrev:
Hatar gör jag mej inte besvär att göra.
Det är fascinerande att den killen blev så poppis. Han är ju inte någon bra opreasångare.
IngOehman skrev:Vill dock klargöra att jag faktiskt tycker att den mesta musiken, i de flesta genrerna, är klart dålig - och inte värd min tid att lyssna på!
Men som tur är, är minoriteten bra musik, ibland väldigt bra, och slår man
ihop alltihopa som är superbra så blir det ju en väldig massa bra musik att
lyssna på, tillsammans!
Vh, iö
Alexi skrev:pps. är det bara jag som tycker Amanda Holden i det klippet är lite lik Linda Bentzing?
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster