Moderator: Redaktörer
shifts skrev:Jag undrar hur det kommer sig att just Infected fått så stor genomslagskraft
bland hifientusiaster, ja förutom tack vare de produktiontekniska kvaliteter
skivorna besitter. De har ju helt klart fått spridning utanför de egna leden så
att säga och gillas av alla från riktiga tranceskallar till de som oftast inte
lyssnar på dansant musik.
phloam skrev:Men nu är det väl ändå så att - om trådskaparen ursäktar- Infected Mushroom inte direkt är det allra bästa inom sin speciella genre? Jag skulle tro att det är en massa andra faktorer som gör att de är så ofta omnämnda just här. Inte att de är så bra jämfört med all annan trancemusik.
phloam skrev:Men nu är det väl ändå så att - om trådskaparen ursäktar- Infected Mushroom inte direkt är det allra bästa inom sin speciella genre? Jag skulle tro att det är en massa andra faktorer som gör att de är så ofta omnämnda just här. Inte att de är så bra jämfört med all annan trancemusik.
shifts skrev:Jag undrar hur det kommer sig att just Infected fått så stor genomslagskraft
bland hifientusiaster
steveo1234 skrev:Lyssnar igenom skivan för första gången nu. Holy crap vilket tryck i "Cant stop"!
Hela kroppen ryser när ljudvågorna går igenom kroppen och jag kan för omväxlings skull se hur högtalarkonerna rör sig!
Dessutom är Herbert the Pervert rätt skön också.
Tengil skrev:steveo1234 skrev:Lyssnar igenom skivan för första gången nu. Holy crap vilket tryck i "Cant stop"!
Hela kroppen ryser när ljudvågorna går igenom kroppen och jag kan för omväxlings skull se hur högtalarkonerna rör sig!
Dessutom är Herbert the Pervert rätt skön också.
Var finns den att köpa? jag har försökt på Cdon men fick beskedet att den var försenad och nu har de tagit bort min order.
Vh Christer
teosig skrev:tengil skrev:Var finns den att köpa? jag har försökt på Cdon men fick beskedet att den var försenad och nu har de tagit bort min order.
Vh Christer
prova på http://www.psyshop.com , det är billigare än alla svenska
skivaffärer både på nätet och fysisk butik, så går det riktigt snabbt också, har handlat därifrån många gånger.
Hoppas nu att du menar Infected skivan o inte någon annan.
_Fredrik_ skrev:Är den lika bra som Ultima Thules plattor?Strauss skrev:Vilken höjdarskiva alltså, brände på högt så in i !#"!#" när tanten inte var hemma.
Varför kan inte alla skivor vara så här bra OCH så bra producerade.
Alltså, jag menade inte Ultima Thules plattor tillsammans, utan din favoritskiva med dom. Det trodde jag att du fattade, skärpningStrauss skrev:_Fredrik_ skrev:Är den lika bra som Ultima Thules plattor?Strauss skrev:Vilken höjdarskiva alltså, brände på högt så in i !#"!#" när tanten inte var hemma.
![]()
Tengil skrev:teosig skrev:tengil skrev:Var finns den att köpa? jag har försökt på Cdon men fick beskedet att den var försenad och nu har de tagit bort min order.
Vh Christer
prova på http://www.psyshop.com , det är billigare än alla svenska
skivaffärer både på nätet och fysisk butik, så går det riktigt snabbt också, har handlat därifrån många gånger.
Hoppas nu att du menar Infected skivan o inte någon annan.
Jo, det var den jag tänkte på, och den verkar inte finnas ännu hos dem heller, fast det verkar finnas massa annat kul.
Vh Christer
_Fredrik_ skrev:Alltså, jag menade inte Ultima Thules plattor tillsammans, utan din favoritskiva med dom. Det trodde jag att du fattade, skärpningStrauss skrev:_Fredrik_ skrev:Är den lika bra som Ultima Thules plattor?Strauss skrev:Vilken höjdarskiva alltså, brände på högt så in i !#"!#" när tanten inte var hemma.
![]()
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster