Blev lite nyfiken, och jävlar vilket drag!

Det var den första skivan på väldigt länge, som jag sträcklyssnat.
Och ljudkvalitèn är helt OK!
Så Tack!

Moderator: Redaktörer
teosig skrev:när du sen ändå är igång med infected så kan du sen ta och koppla av med Vibrasphere´s skiva Archipelago, synd att inte den har kommit fram mer och visat sig för er.
För jag skulle vilja påstå att den är snäppet vassare än infected, dock ej inom samma genre utan några bpm ner i tempo.
nadifierad skrev:teosig skrev:när du sen ändå är igång med infected så kan du sen ta och koppla av med Vibrasphere´s skiva Archipelago, synd att inte den har kommit fram mer och visat sig för er.
För jag skulle vilja påstå att den är snäppet vassare än infected, dock ej inom samma genre utan några bpm ner i tempo.
Det låter intressant!
Jag gillar tunggung
teosig skrev:nadifierad skrev:teosig skrev:när du sen ändå är igång med infected så kan du sen ta och koppla av med Vibrasphere´s skiva Archipelago, synd att inte den har kommit fram mer och visat sig för er.
Det låter intressant!
Jag gillar tunggung
då är det definitivt något för dig.
teosig skrev:Här verkar man kunna köpa den, fast då bara som nedladdningsbar i mp3 kodat i 320kbps
Om inte annat så har jag den hemma i min samling.........
http://www.klicktrack.com/vibrasphere/releases/vibrasphere/archipelago
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster