Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Kan vara intressant.
Någon som orkar MasVis:a?
shifts skrev:Nog för att MasVis är intressant, men där ser man näppeligen hur briljant albumet är!
shifts skrev:Ja, det är en helt fantastisk skiva. Håller den än så länge högst av de som
kommit i år.
Ton skrev:Hellre 9dB briljans än 25dB larv
Ton skrev:Nattlorden skrev:shifts skrev:Nog för att MasVis är intressant, men där ser man näppeligen hur briljant albumet är!
Nej, men man hade sett en anledning att låta bli om den hade snittat på 9dB...
Hellre 9dB briljans än 25dB larv
Alexi skrev:Jag har aldrig varit något PJ-fan och förstår mig heller inte på denna skiva. Det låter som ett garageband med gnällsång och ihopgrötat "sound". Kommersiell Feministpunkrock gjord för gubbar?
Nattlorden skrev:Möjligt, men i så fall förpassad enbart till spelning i bilen. Usla inspelningar i bra stereo irriterar så pass att det förtar briljansen.
shifts skrev:Ja, det är en helt fantastisk skiva. Håller den än så länge högst av de som
kommit i år.
lazpete skrev:Kan ingen beskriva vad jag ska lyssna efter, var denna billians finns? Jag kan inte finna den...
Lasse
kommit i år.
Jag har aldrig varit något PJ-fan och förstår mig heller inte på denna skiva. Det låter som ett garageband med gnällsång och ihopgrötat "sound". Kommersiell Feministpunkrock gjord för gubbar?
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster