Vilken jäkla platta och vilket band! Lyssna på Gentle Stream som finns på Spotify.
Måste bara rekommendera den, Gillar man lite slack musik med melodier är det grejen! Såg att vinylen fanns på tradera den skall jag ha!
Moderator: Redaktörer
agent_cooper79 skrev:Ja, jag giller verkligen också the Amazing. Reine Fiske står för gitarrandet där och enligt mig är det en stor del av storheten. Jag gillar allt han är med i (ex: Dungen, Landberk, Anna Järvinen).
En livekonsert med Dungen på Rival för femtalet år sedan är en av mitt livs stora konsertupplevelser.
/Magnus
bassman skrev:Vilken jäkla platta och vilket band! Lyssna på Gentle Stream som finns på Spotify.
Måste bara rekommendera den, Gillar man lite slack musik med melodier är det grejen! Såg att vinylen fanns på tradera den skall jag ha!
Griff skrev:bassman skrev:Vilken jäkla platta och vilket band! Lyssna på Gentle Stream som finns på Spotify.
Tack bassman för tipset.
Det fick mig att att koppla upp min Les Paul o spela med, det var ett tag sedan...
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster