Moderator: Redaktörer
sammel skrev:Uppskattar mycket musik akustiska instrment.
Ni som delar densmaken får gärna dela med er av era
pärlor jag börja med Jaques Loussier trio.
mycket skön musik i mitt tycke.
sammel skrev:Uppskattar mycket musik akustiska instrment.
Ni som delar densmaken får gärna dela med er av era
nuffe skrev:Mycket bra Sammel:!: Jag gillar nästan all akustisk musik.
Sen är jag mycket svag för elektronisk musik, just nu är jag inne i en Mike Oldfield period.
Men han kanske platsar här, nästan all hans musik går ju att spela på akustiska instrument.
nuffe skrev:Sen är jag mycket svag för elektronisk musik, just nu är jag inne i en Mike Oldfield period.
Men han kanske platsar här, nästan all hans musik går ju att spela på akustiska instrument.
Almen skrev:nuffe skrev:Sen är jag mycket svag för elektronisk musik, just nu är jag inne i en Mike Oldfield period.
Hans tidiga skivor (däribland hans bästa (), Ommadawn) är ju helt akustiska.
Almen skrev:nuffe skrev:Sen är jag mycket svag för elektronisk musik, just nu är jag inne i en Mike Oldfield period.
Almen skrev:Almen skrev:nuffe skrev:Sen är jag mycket svag för elektronisk musik, just nu är jag inne i en Mike Oldfield period.
Eller ja, förutom elgitarren. Men den räknas väl mer som en extra kroppsdel på Mike?
sammel skrev:Uppskattar mycket musik akustiska instrument.
Ni som delar den smaken får gärna dela med er av era
sammel skrev:Tack Roger. Jag provade att beställa en DVD från den konserten,
får se om jag lyckades, bråkade lite om verifiering av mastercardet
RogerGustavsson skrev:sammel skrev:Tack Roger. Jag provade att beställa en DVD från den konserten,
får se om jag lyckades, bråkade lite om verifiering av mastercardet
Lyckades det inköpet? Jag fick tag i den DVD:n. Tycker den musikaliskt är roligare än Telarc-CD:n. Du kan få ljudspåret av mig.
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst