Moderator: Redaktörer
Morello skrev:Ni som lysssnar på reklamradio, hur står ni ut med ljudkvaliteten?
Morello skrev:Ni som lysssnar på reklamradio, hur står ni ut med ljudkvaliteten?
Min gräns går ungefär vid 5 minuter, varefter jag känner mig streessad pga. feljuseterade (pumpande) kompressorer och en medelnivå som inte är långt från fyrkantens spetsfaktor om 0 dB.
Strauss skrev:Nefilim skrev:Intressant resultat hittills. Kan man relatera omröstningen med ålder??
Absolut, jag trodde det inte var någon annan än min morfar som lyssnade på P1 och P2
perstromgren skrev:Då drar jag slutsatsen att du heller aldrig lysnnar på klassisk musik eller jazz, som ju är vad som spelas i P2. Hur gammal är morfar, förresten? 50?

Ni som lysssnar på reklamradio, hur står ni ut med ljudkvaliteten
Morello skrev:P1 eller P2. Resterande kanaler är enligt mitt ringa förmenande rena rama smörjan. P3 borde för övrigt avskaffas.
Eric_Josefsson skrev:P3, speciellt ikväll kl. 21.03
Nagrania skrev:Jag lyssnar bara på P1, P2 & ibland P3 och jag känner starkt hotet mot PS från den nya regeringen.
Nagrania skrev:Läs debatt artikeln i DN kultur av Christina Matsson som tidigare varit chef för P2.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=582735
guldfisk skrev:Djeflar! Publiceras så långa artiklar i vanliga dagstidningar? Jag får läsa den ordentligt när jag har tid.
Naqref™ skrev:...F ö så lyssnar jag i princip uteslutande på P3 eftersom jag inte är vaken och har koll på P1s bäst program längre. Dock lyssnar jag på P5 när jag är i Sthlm och åker bil p g a den suvveräna trafikinfon.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster