Själv har jag ingen aning, men hoppas och gissar på Yello - Planet Dada.
Skriv gärna era förslag så får vi se efter mässan vem som kom närmast
Moderator: Redaktörer
Morgan skrev:Egentligen hoppas jag mer på "examensarbetet" från Studio Blue (We're on a mission to find and defeat noise...) men det håller jag för osannolikt.
Morgan skrev:Jag hoppas på Infected Mushroom: Avratz från Converting Vegetarians skiva II.
CODY skrev:Det blir hifimusik utgiven på hifibolag, Allisson Krauss och sånt, därutöver Hotel California, Diarré Straits, medelmåttig dansmusik från Israel kanske piggar upp någon. Någon mer progressiv kanske spelar upp Sophie Zelmani och annan Halapi musik. Sen kanske någon spelar lite E.S.T.
OBS: Ovanstående inlägg är INTE en annons!
Morgan skrev:Jag hoppas på Infected Mushroom: Avratz från Converting Vegetarians skiva II.
Egentligen hoppas jag mer på "examensarbetet" från Studio Blue (We're on a mission to find and defeat noise...) men det håller jag för osannolikt.
Om någon vänlig själ skulle bränna nämnda stycke på en CD och skänka till mig så vore jag evigt tacksam, och skulle gladeligen sätta in en hundralapp eller två på upphovsmännens konto om jag fick deras nummer...
CODY skrev:Dina iakttagelser är mycket värdefulla och emotses tacksamt.
CODY skrev:Awright!
Thåström! Tar tillbaka vad jag skrev tidigare.
"Lisa ligger naken, bredvid sin industriman..."
Morgan skrev:Det som slår mig med mässan är för övrigt hur låg volym de flesta spelar på. Det är ju inget vidare tryck någonstans!
CODY skrev:max,
javisst är det Imperiet. Den bästa låten på den bästa skivan.
"..hon ligger tyst och vaken, säger inget till varann"
Morgan skrev:
Det som slår mig med mässan är för övrigt hur låg volym de flesta spelar på. Det är ju inget vidare tryck någonstans!
Morgan skrev:Årest mässlåt blev "No sanctuary here" av Chris Jones från plattan Roadhouses & Automobiles (Stockfish). Man kunde f*n inte gå mer än fem minuter utan att höra den låten någonstans... Kristen halvtrist rock med tajt och fin bas. De flesta högtalare lyckas spela den låten nästan njutbart.
Det som slår mig med mässan är för övrigt hur låg volym de flesta spelar på. Det är ju inget vidare tryck någonstans!
misanplass skrev:Det liveframträdandet av Infected Mushroom som demades då jag var där imponerade stort* på mig, sicket j***a tryck! Någon som vet vad det var för låt?
//Robert
*Så stort att jag bad att få höra stycket det en gång till.
subjektivisten skrev:misanplass skrev:Det liveframträdandet av Infected Mushroom som demades då jag var där imponerade stort* på mig, sicket j***a tryck! Någon som vet vad det var för låt?
//Robert
*Så stort att jag bad att få höra stycket det en gång till.
Har för mig det var Avratz. Dom spelade på rätt hyffsat
andershelin skrev:Chenachabahallå!!!
Fick du något svar på vilken låt det var du efterfrågade?
Anders
Enda Live låten jag har med Infected är på singeln Stretched, låten Shakawkaw:misanplass skrev:andershelin skrev:Chenachabahallå!!!
Fick du något svar på vilken låt det var du efterfrågade?
Anders
Hejsan Anders!
Nej, ingen Respons alls...
Det var kanske var lika bra det, hade förmodligen spelat sönder mina högtalare om jag hade fått tag på just det stycket. Låten som jag eftersökte hade ett parti där "trummandet" ökades stegvis, vid partiets klimax såg baselementet ut att "stå stilla" i sitt ändläge. Detta var mycket effektfullt!
//Robert
Alexi skrev:Enda Live låten jag har med Infected är på singeln Stretched, låten Shakawkaw:
http://www.youtube.com/watch?v=YalogccGjug
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster