Moderator: Redaktörer
Jag tycker Nalen är allt för hård lokal, med väldigt vasst ljud från PA:t, frekvenskurvan brukar dock vara lite jämnare om man står i dörröppnignen till utgången.Bill50x skrev:Skulle slagit till direkt om jag inte redan var bokad...
Vad spelar förbandet för roll? Nalen är Nalen och Perry är duktig!
/ B
subjektivisten skrev:Jag vill verkligen se henne, och höra henne. Men min sovplats försvann så det blev lite väl dyrt och krångligt för en som bor i karlstad. Synd.
OliT skrev:Tjo, tjenis, tjolahopp!
Jag råkade gå och vinna två biljetter till Katy Perry-konserten på Nalen, nu på söndag, klockan 20.00, men med tanke på var jag bor (Kiruna) är det inte helt säkert att jag kan ta mig ner.
Så, därför tänkte jag att jag i rent filantropisk anda ska ge bort mina två biljetter till Katy Perry-konserten.
Skicka ett PM om ni är intresserade att gå, så återkommer jag ikväll eller imorgon med vem som får den stora äran.
Det är förresten onumrerade ståplatser, och konserten är mig veterligen utsåld, så vill ni gå så är detta en bra möjlighet!
KJG skrev:OliT skrev:Tjo, tjenis, tjolahopp!
Jag råkade gå och vinna två biljetter till Katy Perry-konserten på Nalen, nu på söndag, klockan 20.00, men med tanke på var jag bor (Kiruna) är det inte helt säkert att jag kan ta mig ner.
Så, därför tänkte jag att jag i rent filantropisk anda ska ge bort mina två biljetter till Katy Perry-konserten.
Skicka ett PM om ni är intresserade att gå, så återkommer jag ikväll eller imorgon med vem som får den stora äran.
Det är förresten onumrerade ståplatser, och konserten är mig veterligen utsåld, så vill ni gå så är detta en bra möjlighet!
Jag och min sambo går hemskt gärnaSkickar ett PM!
Mvh
//KJG
Användare som besöker denna kategori: idea och 23 gäster