Moderator: Redaktörer
LypsylateX skrev:The sisters of mercy.
Dom själva är väldigt noga med att påpeka att det ska vara the i början, faktiskt säger deras konserkontrakt att dom kan ställa in konserter med full betalning om den promotas utan the.
FalloutBoy skrev:To Rococo Rot
Trans Am
Triosk
Tristeza
Tarwater
Tarentel
Tunng
TV On The Radio
The Twilight Sad
The Tear Garden
Third Eye Foundation
This Will Destroy You
Thisquietarmy
Tindersticks
Two Dollar Guitar
Tex La Homa
Tenniscoats
Tearwave
Té
Tape
Tanakh
Talk Talk
Shugo Tokumaru
MichaelG skrev:perstromgren skrev:Intressant lista, jag har aldrig hört tallas om en enda av dessa artister!
+1![]()
![]()
shifts skrev:Tindersticks och Talk Talk är väl de mest namnkunniga av FalloutBoys
trevliga lista (kan dock villigt erkänna att där finns namn jag inte hört förr),
inget som klingar bekant?
perstromgren skrev:shifts skrev:Tindersticks och Talk Talk är väl de mest namnkunniga av FalloutBoys
trevliga lista (kan dock villigt erkänna att där finns namn jag inte hört förr),
Tyvärr. Vad är det för musikstil?
Du hänger med för dåligt här i musikstugan på faktiskt dåperstromgren skrev:jag har aldrig hört tallas om en enda av dessa artister!
perstromgren skrev:shifts skrev:Tindersticks och Talk Talk är väl de mest namnkunniga av FalloutBoys
Tyvärr. Vad är det för musikstil?
perstromgren skrev:Intressant lista, jag har aldrig hört tallas om en enda av dessa artister!
shifts skrev:[
Talk Talk har jag inte lyssnat alls på, men då det är ett band från 80-talet
tänkte jag att du kanske hade hört dem. Det är väl syntpop det.
perstromgren skrev:FalloutBoy skrev:To Rococo Rot
Trans Am
Triosk
Tristeza
Tarwater
Tarentel
Tunng
TV On The Radio
The Twilight Sad
The Tear Garden
Third Eye Foundation
This Will Destroy You
Thisquietarmy
Tindersticks
Two Dollar Guitar
Tex La Homa
Tenniscoats
Tearwave
Té
Tape
Tanakh
Talk Talk
Shugo Tokumaru
Intressant lista, jag har aldrig hört tallas om en enda av dessa artister!
perstromgren skrev:Intressant lista, jag har aldrig hört tallas om en enda av dessa artister!
De började som ett syntpop-band, men ändrade gradvis inriktning tills deras sound inte hade något överhuvudtaget med syntpop att göra.shifts skrev:Talk Talk har jag inte lyssnat alls på, men då det är ett band från 80-talet tänkte jag att du kanske hade hört dem. Det är väl syntpop det.
perstromgren skrev:FalloutBoy skrev:Tristeza
Tarwater
Tarentel
Tindersticks
Tanakh
Talk Talk
Intressant lista, jag har aldrig hört tallas om en enda av dessa artister!
verdad skrev: Hallå var är ni, ni som ska röstaDet är över 36o visningar, men bara 43 som svarat. Kom igen nu alla ni ca 300 st som inte svarat.
Bill50x skrev:Min röst går dock till Rosie Thomas! Hon har gjort många bra låtar, hon är underbar på scen med sin fnittriga baby-röst (som försvinner helt när hon börjar sjunga) och hon är en duktig stå-upp-komiker som sitt alter ego Sheila.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster