Moderator: Redaktörer
Svante skrev:U2
Vet ni förresten vad U2 och jag har gemensamt?
Max_Headroom skrev:Jag tycker dock Uggla förtjänar en röst för sina tidgare verk som bl.a. innefattar "sommartid", "varning på stan", "jazzgossen" samt hela det genialiska albumet "Välkommen till folkhemmet". Sista 25 sekundrarna av "Fula gubbar" är också helt enormt bra, men sådan nivå kan ingen hålla konstant.
petersteindl skrev:Uriah Heep
petersteindl skrev:Näe, the Ugly Umbrella Undertakers har de bästa synkoperna.
perstromgren skrev:petersteindl skrev:Näe, the Ugly Umbrella Undertakers har de bästa synkoperna.
Det är modigt att rösta på en artist som inte finns! På webben, alltså.
http://www.google.se/search?hl=sv&safe= ... s%22&meta=
petersteindl skrev:Vadå inte finns på webben?![]()
Webben är ju förbjuden sedan idag. Jag får väl ändra mig till Ultrasumptuous Morningstars istället då.
Max_Headroom skrev:Svante skrev:U2
Vet ni förresten vad U2 och jag har gemensamt?
Kör en tråd på "öppna avdelningen" om detta, jag tror det kan bli en långkörare!
phloam skrev:Hmmm dags för lite gentjänster kanske, ay CODY *nudgenudge*Eller så sparar jag den till nån annan bokstav.... hmm
eNils skrev:phloam skrev:Ultravox
+1
/N
petersteindl skrev:perstromgren skrev:petersteindl skrev:Näe, the Ugly Umbrella Undertakers har de bästa synkoperna.
Det är modigt att rösta på en artist som inte finns! På webben, alltså.
http://www.google.se/search?hl=sv&safe= ... s%22&meta=
Vadå inte finns på webben?![]()
Webben är ju förbjuden sedan idag. Jag får väl ändra mig till Ultrasumptuous Morningstars istället då. Deras marackas går inte av för hackor.
MvH
Peter
Katt-natt skrev:Kul att Ulan bator nämnts. Har singeln "döden på fyra hjul" Köpt på legendariskt "thrash-bash" på crescendo i nkpng! -Finspångspunk utan ursäkt, eller försvar.
Alexi skrev:Hm ser inte så bra ut än så länge:
U2 9
Ultravox 5
Magnus Uggla 4
Jag förstår inte, hur kan ni som röstar på Ultravox inte gilla Underworld? Som är bra mycket bättre och modernare imho.
Alexi skrev:Jag förstår inte, hur kan ni som röstar på Ultravox inte gilla Underworld? Som är bra mycket bättre och modernare imho.
Svante skrev:Alexi skrev:Jag förstår inte, hur kan ni som röstar på Ultravox inte gilla Underworld? Som är bra mycket bättre och modernare imho.
Har aldrig hört talas om dem. Lyssnar nu på spotify, men tycker att det later lite som Ultravox utan själ. Kanske.
Bill50x skrev:Svante skrev:Alexi skrev:Jag förstår inte, hur kan ni som röstar på Ultravox inte gilla Underworld? Som är bra mycket bättre och modernare imho.
Har aldrig hört talas om dem. Lyssnar nu på spotify, men tycker att det later lite som Ultravox utan själ. Kanske.
Förstår knappt frågan. Lyssnar just nu på Underworlds "Oblivion with bells" från 2007. Det finns inte en takt eller ton som låter som Ultravox. Sven-Bertil Taube och Bowie ligger närmare varandra....
/ B
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster