Moderator: Redaktörer
norman skrev:Den 18: mars spelar hon på Nalen-Stacken i sthlm. Nån som vet hur lokalen är där? Förhoppningen är ju att det är rätt litet och att det blir en akustisk spelning...
norman skrev:Bill50x skrev:Då ses vi där!
Japp!
(En audionörd ser man ju på 7mils avstånd så det är väl inga problem att känna igen mig...)
norman skrev:(en aning OT)
Nu har hon hälsat på hos "morning becomes eclectic" på kcrw. (spelar live i studion hos en radiokanal)
http://kcrw.com/smil/mb050216Emiliana_Torrini.ram
Bill50x skrev:Alltså, det finns fortfarande biljetter till Emiliana Torrini på Nalen den 18:e februari. Ni som bor i närheten av Stockholm, köp biljett och åk dit!
/ B
Slartibartfast skrev:Om ni ser en liten kille med långt blont hår med en flicka med liknande utseende så kan det vara jag...
Naqref skrev:Slartibartfast skrev:Om ni ser en liten kille med långt blont hår med en flicka med liknande utseende så kan det vara jag...
Vem av er kan vara du?
norman skrev:Sådär, då var man hemma igen efter besöket i huvudstaden... Riktigt bra konsert och sjysst lokal!! Känns nästan fånigt att bara ha betalat 150kr
(som vanligt går jag med tunnelseende och känner inte igen nån...eller, jag kanske såg dig slartibartfast..?.. fast det kanske finns fler med långt ljust hår..?.)
Användare som besöker denna kategori: hifikg och 4 gäster