Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Inga fler inlägg, really?
paa skrev:hifikg skrev:Inga fler inlägg, really?
Jodå, men det försvann ju i serverkraschen!
KarlXII skrev:Personligen tycker jag att hon lustmördade Lady Gaga.
KarlXII skrev:Amanda? Näe. Ganska fånig med sin Betty Boopröst och bebisutstrålning.
Personligen tycker jag att hon lustmördade Lady Gaga.
GhettoBarbie? Please.
...
Ronnie skrev:...Tove överraskande bra idag också, tycker jag.
hifikg skrev:Amanda gör Jolene så det står härliga till... vem ska hon få med sig till finalen?
paa skrev:Är inte Axel ganska lik Tommy Nilsson, speciellt när det gäller (stelt) kroppsspråk?
hifikg skrev:Amanda gör Jolene så det står härliga till... vem ska hon få med sig till finalen?
jogge skrev:hifikg skrev:Amanda gör Jolene så det står härliga till... vem ska hon få med sig till finalen?
Jag tittar aldrig på Idol. Det gör frun. Igår var första gången under programmets historia som jag hajade till. Detta framförande var kvalitet!
teosig skrev:Jag har tittat några gånger på det här programmet i år, och jag förstår fortfarande inte att det är gångbart.
Ett exempel är, idol-deltagare sjunger, låter antingen bara väldigt mediokert eller så låter det falskt och visset.
Låten är slut och juryn sitter och helt betagna och kastar superlativ över deltagaren.
Hur är detta möjligt? är allt bara teater eller är ljudteknikern bara dåligt utbildad, så det låter bättre i studion än vad det
gör hemma i min soffa?
KarlXII skrev:Idoljuryn är ganska genomskinligt jävig nu.
Amanda och Simon till varje pris....
paa skrev:1. Martin
2. Simon
3. Amanda
4. Axel
5. Tove
paa skrev:Mitt topp 5-tips från tidigare står fast:paa skrev:1. Martin
2. Simon
3. Amanda
4. Axel
5. Tove
KarlXII skrev:Ikväll vann Amanda över mig.
Fy fan vilken artist hon är. Redan. Fantastiskt.
KarlXII skrev:Jäkla kul twist på röstningen också. Helt rätt, tycker jag.
aisopos skrev:Jag tycker de som var kvar mot slutet (de typ 5-6 sista) är generellt väldigt bra. Det finns ju etablerade artister som sjunger betydligt sämre ju.
Och nu ikväll, med de tre som är kvar, så går det ju inte att rösta bort någon. Alla tre är ju riktiga artistämnen.
sportbilsentusiasten skrev:Älskar musikprogram men iår är det märkligt i Idol.
När de var 10-15 tänkte jag WOW riktigt bra år...men idolerna har ju inte utvecklats alls knappt.
De tre som är kvar har inget unikt.
De sjunger covers bra, that's it.
Och att lasbilschaffisen är kvar är obegripligt, en röst bara funkar ju inte. Han kan dessutom bara sjunga en typ av låtar men inge mer...
De andra två kan iallafall röra sig och föra sig. Men ingen har personlighet o carisma. Och egenheter.
Ja menar - när A Jenssen, för att ta ett exempel, skulle upp på scen kunde allt hända!!
Förväntan i luften!
Nu är det mästerskap i karaoki
hifikg skrev:sportbilsentusiasten skrev:Älskar musikprogram men iår är det märkligt i Idol.
När de var 10-15 tänkte jag WOW riktigt bra år...men idolerna har ju inte utvecklats alls knappt.
Och att lasbilschaffisen är kvar är obegripligt, en röst bara funkar ju inte. Han kan dessutom bara sjunga en typ av låtar men inge mer...
De andra två kan iallafall röra sig och föra sig. Men ingen har personlighet o carisma. Och egenheter.
Ja menar - när A Jenssen, för att ta ett exempel, skulle upp på scen kunde allt hända!!
Förväntan i luften!
Har vi samma TV4-kanal??? känner inte alls igen din beskrivning.
sportbilsentusiasten skrev:hifikg skrev:sportbilsentusiasten skrev:Älskar musikprogram men iår är det märkligt i Idol.
Förväntan i luften!
Din inledande mening är lite tråkigt nedvärderande, ser många skriva liknande saker på faktiskt. Är det något man tar till när man inte håller med men saknar argument?
Vi tycker olika, det är ok för mig.
Nattlorden skrev:sportbilsentusiasten skrev:hifikg skrev:
Din inledande mening är lite tråkigt nedvärderande, ser många skriva liknande saker på faktiskt. Är det något man tar till när man inte håller med men saknar argument?
Om du regerade på det, hur reagerar du om du läser om din egen text på ett neutralt sätt... inget nedvärderande skrivet i den alls, eller?
sportbilsentusiasten skrev:Alltså, tror du jag hade uttryckt detta om jag talat direkt med dessa finalister? Nu är detta en diskussion med er i ett slutet sammanhang.
sportbilsentusiasten skrev:hifikg skrev:sportbilsentusiasten skrev:Älskar musikprogram men iår är det märkligt i Idol.
Förväntan i luften!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster