Moderator: Redaktörer
men den svenska gruppen "Peaches" med deras låt "Rosa helikopter" är en av mina antifavoriter!
Audiomanikern skrev:Hej!
A* har faktiskt den sämsta skiva som någonsin gjorts!
Den är väldigt bra som strikt humor-skiva! A* o en polare skrattade så
vi grät när vi hörde den och många andra finner den rolig och lustig!
Den är inte gjord/menad som skämt samt instrumental!
Mvh A*
Åhhhh, "Nu kommer alla känslorna på en och samma gång!"
VelociRaptor skrev:Svar till bl.a A*
Attack är bara helt fruktansvärt, vadå oa hela natten. Vad är oa för något?
mats skrev:Va? Monica Zetterlund är ju vår bästa jazzsångerska och tycka vad man vill om Robert Wells men skicklig på pianot det är han.
mats skrev:Va? Monica Zetterlund är ju vår bästa jazzsångerska och tycka vad man vill om Robert Wells men skicklig på pianot det är han.
brumel skrev:Troll, Trance Dance, Tomas Ledin, Per Gessle, Nordman (arrgggh), Rednex, (väääässs) Stoncake, Ace of Base, Lasse Holm, Magnus Uggla, fan den här listan tar aldrig slut...
ryst skrev:burr, anna book gör så att man får mardrömmar, men om pajasen Manne skulle släppa/har släppt? en platta så skulle den alla gången var mycket värre
VelociRaptor skrev:Eilert Pilarm ligger inte så högt i kurs häller.
Fast han historia är ju lite tragisk. Speciellt som att han faktiskt tror att han är Elvis
Nefilim skrev:Vad är de egentliga kriterierna för att platsa i denna tråd? Är det åsikter om personen/artisten, eller åsikter om artisteriet?
Nefilim skrev:Vad är de egentliga kriterierna för att platsa i denna tråd? Är det åsikter om personen/artisten, eller åsikter om artisteriet?
maan8517 skrev:En kinesrestaurang (Dragon palace) här i Uppsala spelade Phil Collins Another day in paradise på panflöjt, det kan ha varit det sämsta jag hört i hela mitt liv.
När jag lite senare gick till Uppsala vaccinationsbyrå så spelade de samma jävla låt där. Jag skulle egentligen bara hålla en kompis sällskap men jag lämnade honom för det gick inte att vara kvar.
Bill50x skrev:Thore Skogman är kult.
Hans "Jag gör aldrig en fluga förnär" är en sann höjdare!
/ B
soundbrigade skrev:Bill50x skrev:Thore Skogman är kult.
Hans "Jag gör aldrig en fluga förnär" är en sann höjdare!
/ B
Eller Du är en riktig klippare (heter den Klipparevisan aknske??) - FLÄMT FLÄMT ...![]()
Somligt står över alla omdömen och jag kan ju tycka att Tore gör det. Han är inte bra och inte dålig. Tore Skogman är Tore Skogman. Som den där amerikanska (??) kärringen som sjunger klassiska sånger men världens mest spruckna röst - Miss nånting ...
RJohan skrev:... Blå Tåget. Många progband var dåliga, men Blå Tåget var förskräckliga.
NNord skrev:Nattlorden skrev:NNord skrev:Jag säger Per Gessle en gång till !
Det gör du inte alls!
Gillar Nattlordi Per Gessle ?
Nefilim skrev:Alexander Bard???Men har du ingen smak Lorden!!??
RJohan skrev:De flesta hatojekten verkar redan nämnda, men ett par som nog missats:
- (Mar)drömshus. Gjorde nån cover på nån låt av Freestyle som man trodde att man glömt bort.
Style skrev:de fem sämsta nånsin
5, Mauro Scocco
matereo skrev:Lustans Lakejer,
phloam skrev:Max har koll!
Annars är det väl bara att ta 5 från den där samlingen (RIX-FMfestivalpary var det visst) som de gör reklam för nu... med "artister" som Danny och andra fame factoryprodukter.
matereo skrev:Trance dance,
Mögel,
... och en oräknelig massa nutida smörja där bland annat endel sk. totalt ofunkig, dum-rap ingår.
Nattlorden skrev:Nefilim skrev:Alexander Bard???Men har du ingen smak Lorden!!??
Jorå... men.. det kräver ett geni att känna igen ett annat.
Bohman skrev:matereo skrev:Trance dance,
Mögel,
... och en oräknelig massa nutida smörja där bland annat endel sk. totalt ofunkig, dum-rap ingår.
Mögel, om vi tänker på samma band så tycker jag du ska sätta dig ner och lyssna på dom engång till.
lyssna på tro på mig.
Kan ju vara så att du menar 77 punk bandet
eller så menar du det lite mera aktuella trallpunk bandet.
soundbrigade skrev:Vilken klass förådde han?? Klass 4B på Västerängsskolna???
TCM skrev:soundbrigade skrev:Vilken klass förådde han?? Klass 4B på Västerängsskolna???
Klass III?
Ljudkrav skrev:Latin Kings och liknande dynga...
soundbrigade skrev:Eller Du är en riktig klippare (heter den Klipparevisan aknske??) - FLÄMT FLÄMT ...![]()
Somligt står över alla omdömen och jag kan ju tycka att Tore gör det. Han är inte bra och inte dålig. Tore Skogman är Tore Skogman. Som den där amerikanska (??) kärringen som sjunger klassiska sånger men världens mest spruckna röst - Miss nånting ...
soundbrigade skrev:Brålanda, Pekka!!!???? Det är ju nästgårds.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 30 gäster