Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Fegisar. Alla tittar och lyssnar, men ingen vill outa sig. Självklart är mitt konto kapat så här års![]()
Någon som håller med om att det är ett "mellanår" eller har ni hittat russin i kakan?
hifikg skrev:Avrundar kvällen med att lyssna på den bästa Idol någonsin fått fram. Gåshud, skratt och lite vemod över att det inte blivit så många publika framträdanden och/eller fonogram. Häromkvällen höll jag på att falla ur soffan då det bjöds på ett live-framträdande på bästa sändningstid. Hoppas det blir mer!
paa skrev:hifikg skrev:Avrundar kvällen med att lyssna på den bästa Idol någonsin fått fram. Gåshud, skratt och lite vemod över att det inte blivit så många publika framträdanden och/eller fonogram. Häromkvällen höll jag på att falla ur soffan då det bjöds på ett live-framträdande på bästa sändningstid. Hoppas det blir mer!
Amanda Jenssen?
hifikg skrev:paa skrev:hifikg skrev:Avrundar kvällen med att lyssna på den bästa Idol någonsin fått fram. Gåshud, skratt och lite vemod över att det inte blivit så många publika framträdanden och/eller fonogram. Häromkvällen höll jag på att falla ur soffan då det bjöds på ett live-framträdande på bästa sändningstid. Hoppas det blir mer!
Amanda Jenssen?
Exactemente, som tysken säger!
Nattlorden skrev:hifikg skrev:paa skrev:Amanda Jenssen?
Exactemente, som tysken säger!
Om bara de spelat in hennes plattor med någon form av ljudkvalité också…
hifikg skrev:Saga är favorit enligt spelbolagen, hmm...
hifikg skrev:Sjöng hon Loreen istället för Jolene??
guldfisk skrev:Hela familjen tyckte det lät absolut skit - tunt, basfattigt och bara illa - när vi hade Idol på TV ikväll (Tele2/Comhem digital kabel-tv via min stereoanläggning). Exempelvis duetten med Uno. Var det bara vi som hade otur eller var ljudproduktionen verkligen så usel i ett program som handlar om röster och musik?
radelius skrev:Simon och Cimberly till final!
hifikg skrev:C I M B E R L Y
hifikg skrev:Liza... i solosången... jomenvisst, där kan vi ha en pretendent på idoltronen. Men hon saknar inte konkurrens, Louisa kom igen starkt efter duo-momentet och blev direktkvalificerad till kvalveckan, utan att behöva vänta på besked, missa inte henne!. Catfight på gång? Ska inte förstöra all spänning, nedan hittar ni vinnaren.Spoiler:Visa
29 kvar. Vidhåller att det är ett mellanår, men de kommer säkert få fram en värdig vinnare så småningom.
Hoppas "Povel" går vidare, frisk fläkt!
hifikg skrev:hifikg skrev:Liza... i solosången... jomenvisst, där kan vi ha en pretendent på idoltronen. Men hon saknar inte konkurrens, Louisa kom igen starkt efter duo-momentet och blev direktkvalificerad till kvalveckan, utan att behöva vänta på besked, missa inte henne!. Catfight på gång? Ska inte förstöra all spänning, nedan hittar ni vinnaren.Spoiler:Visa
29 kvar. Vidhåller att det är ett mellanår, men de kommer säkert få fram en värdig vinnare så småningom.
Hoppas "Povel" går vidare, frisk fläkt!
Just sayin'
från 18 sep
och dagen efter utsåg jag den andra finalisten.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster