Han hade ingen turkisk frisör iaf.
Moderator: Redaktörer

Objektivisten skrev:Sitter o kollar på Simon & Garfunkel på SVTPlay, uttråkad kanske? Men den här Garfunkel, va f-n är det för en kuf egentligen? Geni eller har han glidit med på en räkmacka?
Han hade ingen turkisk frisör iaf.
Objektivisten skrev:Förövrigt tycker jag deras inspelningar låter skit för det mesta, bara massa brusande ekoeffekter.
CODY skrev:Hollies är ju också världsmästare på stämmor.Rosmarin verkar vara en bra tjej.
Flint skrev:Ja, det finns konskvens här vad gäller musiken men sen? Som tur var slapp jag Rosmarie. Det säger facit nu i efterhand. Jag släppte henne efter ett tag om än motvilligt. Minns tydligt den natten. Den luktade gott. Hon visade sig sprida problem genom hela sin tid och tillvaro och letade romantik och mystik hos alla hon kunde charma men hon blev aldrig nöjd utan letade bara planlöst vidare. Ingen skillnad alltså från vårt gemensamma åk9 där man verkligen fick tävla. Hon gav mig dock uppslag till ett antal låtar och massor med gitarrspelinspiration i många år. Detta trots att jag senare bildade familj med en betydligt stabilare tjej. Så det kan bli? Haha... Livet är makalöst! Var det värt det, ångesten, förvirringen och längtan? Ja för i helvete! Varenda sekund!!! Det var livet koncentrerat i ett nötskal!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster