Moderator: Redaktörer
Dartman skrev:Fan, det hade jag glömt. Jag hade ju också tänkt gå dit.
Nu är jag avundsjuk på dig Jansson. Igen.
Men samtidigt glad för din skull!
/Jonas
Jansson skrev:Eftersom det här är ett hifi forum och man bör undvika subjektiva värderingar så här kommer lite mer objektivitet.
Bill50x skrev:Jansson skrev:Eftersom det här är ett hifi forum och man bör undvika subjektiva värderingar så här kommer lite mer objektivitet.
Det finns plats för både subjektiva och objektiva åsikter på detta forum, framför allt i trådar om musik!
/ B

Jansson skrev:Polly Jean frälste mig förra året i Philadelphia kyrkan.
Steven Wilson i kväll på Göta källare bekräftade min tro på sann musik och den sanna konsten i musik.
Det finns hopp.
Tack.
Almen skrev:Jansson skrev:Polly Jean frälste mig förra året i Philadelphia kyrkan.
Steven Wilson i kväll på Göta källare bekräftade min tro på sann musik och den sanna konsten i musik.
Det finns hopp.
Tack.
Gött att höra. Man behöver sådana stunder ibland.
Bill50x skrev:Om inte annat så är SW en ny bekantskap för mig och platsar absolut i avdelningen "bra musik"
Tack för tipset!
/ B
mrGaskill skrev:Jag var också där. Dartman du borde vara väldigt avundsjuk, för det var oerhört väldigt bra. Skivorna är riktigt bra, men live var det ju fantastiskt. SW i högform. SW är en sådan där oneofakindsnubbe på nåt vis.
(och alla hans medmusiker var ju rätt vassa.. Marco t.ex. Vilken trummis!)
Jansson skrev:mrGaskill skrev:Jag var också där. Dartman du borde vara väldigt avundsjuk, för det var oerhört väldigt bra. Skivorna är riktigt bra, men live var det ju fantastiskt. SW i högform. SW är en sådan där oneofakindsnubbe på nåt vis.
mr G.
Kom ihåg att det här är ett hi fi forum.
Behärska dig.
mrGaskill skrev:Jag var också där. Dartman du borde vara väldigt avundsjuk, för det var oerhört väldigt bra. Skivorna är riktigt bra, men live var det ju fantastiskt. SW i högform. SW är en sådan där oneofakindsnubbe på nåt vis.
mrGaskill skrev:Ja jodåvars, jag tog nån öl och lyssnade på nåt som lät som typ rock. Steven W spelade och sjöng. Fast han verkar ha strukit "call on me" från repertoaren. Men ölen var kall och god!
Almen skrev:mrGaskill skrev:Jag var också där. Dartman du borde vara väldigt avundsjuk, för det var oerhört väldigt bra. Skivorna är riktigt bra, men live var det ju fantastiskt. SW i högform. SW är en sådan där oneofakindsnubbe på nåt vis.
Var det Minneman? Hyfsad...
Almen skrev:mrGaskill skrev:Jag var också där. Dartman du borde vara väldigt avundsjuk, för det var oerhört väldigt bra. Skivorna är riktigt bra, men live var det ju fantastiskt. SW i högform. SW är en sådan där oneofakindsnubbe på nåt vis.
Var det Minneman? Hyfsad...
Dartman skrev:mrGaskill skrev:Ja jodåvars, jag tog nån öl och lyssnade på nåt som lät som typ rock. Steven W spelade och sjöng. Fast han verkar ha strukit "call on me" från repertoaren. Men ölen var kall och god!
Visst. Gnid in det bara. Saltet.
Ja ente bitter.
![]()
/Jonas
PS. Jansson, klart vi ska konserta framåt, jag tar dig på orden!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster